29.01.2007. / ponedjeljak

hmm..

evo došlo je i do toga da ni ja nemam inspiracije za novi post........depresivna sam jako...4 dana sam bila sama doma. u nedjelju me pukla šiza, plakala sam neka 2 sata. izgledala sam ko žaba poslije toga, kak su mi oči naotekle...a moram se i ja ispucat, ak ništ drugo onda između svoja 4 zida. sad mi je lakše...kolko tolko....sve u svemu da izdržim novu ovotjednu invaziju razočarenja...probala sam komentirat na nekim od svojih omiljenih blogova...kao npr.zagrebačka ševa i na blog odbojkašice, ali nisam mogla nemam pojma zašt....ah taj internet....well neću vas zamarat...idem odmoriti...


Image Hosted by ImageShack.us


- 20:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.