25.01.2007. / četvrtak

Iluzija

Djevojka sa bloga moji arsenali mi je dala inspiraciju za ovaj post. Sjetila sam se jednog svog sna koji sam prezentirala ljudima pred jedno dvije godine...e sad kompliciran je malo....sanjala sam jednog patuljka koji se pojavio pokraj nekog drveta u magli...kao u nekom oblačiću...postavi mi pitanje asocijacije i kaže "krošnja" a ja moram nastavi i reć il jabuka il nešt a ka kažem "cesta" što nema nikakve veze s krošnjom...i maglica s patuljkom i krošnjom nestane...odjednom se stvorim u nekom hodniku s bjelim zidovima i jedno šest bijelih vrata s malim prozorčićima za provirit...i naravno ja moram škicnut šta ima unutra...na malim krevetićima sličnim inkubatoru ležale su male bebe spojene na one bolničke aparate...sve bi bilo ok da se u jednom trenutku nisu bebe počele grčit i tamo gdje im je bila igla ubodena počela je šikljat krv ko mutava...ponovo se meni stvori maglica i patuljak s novom asocijacijom...i normalno, opet ju sjebem...opet mi se stvori neki prostor ja sam u sredini na svjetlu i kud god da pogledam, mrak, bez kraja...odjednom se pod svjetlom počinju pojavljivat neke scary face tipa vampira (s zubima) al izobličene krvave face... i kud kog pogledam, svugdje su...nemam kud zbrisat...tnx god, probudila sam se poslije toga ....smijeh

Image Hosted by ImageShack.us

- 10:50 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.