19.01.2007. / petak

hahahaah

e da...ova snimka koju ćete sad pogledat nema veze samnom, već ju je moj brat našao na youtube-u...podsjetila me na moje društvo ...znalo se i kod nas svašta dešavat, tipa ove snimnke...vjerovali ili ne dečki su znali biti problematičniji od cura...npr ovaj mali neno što ga imate u boxu na slici, ili stariji Pavlović---pa mali Matko (njegov link za blog imate isto u boxu), tu je i moj dragi Slaven ;D, Katarina (uf nju smo s prvog kata zgrade vukli po stepenicama za ruke do dolje)....LOL to je bilo stvarno smiješno...kralj uništavanja u našem drušvu vjerojatno je moj brat....B-day (brandy day) Nas petero imalo je za popit (moj 17rođendan) 3l brandyja i 2 l vodke...i sve se popilo. moj brat je bio izobličen ...vakumiran...klinički mrtav...nemam pojma kak bi ga opisala.....dobro ni ja se nisam taj dan proslavila...pijana sam vozila bicikl u 4 popodne po cesti i imala sam sreću što me auto nije zgazio...A naš dragi Seretin redovito glumi Haidi (nemam pojma poznata mi je ta ženska al ne znam od kud) , redovito okreće sve prometne znakove u Bjelovaru i kralj je barenja s ružnim ženskama kad se napije...prvo se hvali cijelu noć kog je zbario, a drugi dan šuti i moli boga da mu to niko ne spomene...zgodne cure u njegovom životu su rijetke a ružne su poslijedica alkohola....naš dragi štefanić (isto u boxu) se jako brzo napije....i onda frendovima na biciklima buši gume s nožem...redovito spava po plotovima ko i moj brat...na cesti... well dosta, evo videa...a uskoro ćete vidjeti i izvorni video s nekog našeg tuluma.....;D



- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.