28.12.2006. / četvrtak

so close, so far

eto, često se u zadnje vrijeme bavim sobom...koji ljudi su oko mene...koji nisu...ono što je Ra rekla ....ti ljudi nisu vrijedni ni jednog djelića mene, moje sreće, mog života...i što bolje gledam više pronalazim takve ljude u svom životu. nisam sebična i da mislim samo na sebe, al boli kad ljudi očekuju da mislim samo na njih a ni malo na sebe. i nije opet rješenje da radim sve po svom. to je debilno. najbolje rješenje koje sad nalazim je maknuti se od svih tih nazovi prijatelja i tog nazovi dečka, koji bi "sve dao za mene" a nema se vremena nać samnom jer su naravno frendovi i dobra zabava važniji od mene. ne poštuje me nitko tam kao osobu ni nabilo koji jebeni način. bljuje mi se od takvih ljudi i dala bi im jedan dan u mojoj koži. samo jedan jebeni dan...iduće godine idem na fax i koliko se tog dana bojim i užasavam toliko ga jedva čekam. novi život, novi početak , novi prijatelji, nova šansa...namcor

- 12:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.