12.12.2006. / utorak

x-mas & New Year

Slaven- moj dečko
frendice- Mirta, Maja, Vanesa
frendovi: Zrile,mali Veki, Jambor, Štef, Ivan, Toc, Pavlovići
mein bruder: Veki (partybreaker)

joj dok se samo sjetim muka mi dođe. kud sam ovak depresivna po zimi , unazad 3g.ni jedna nova godina ili božić nisu prošli dobro. Uvijek sam bila tužna, slavila sam s bivšim koji je uvijek nešt zakomplicirao i sjebo svu koncepciju slavlja. nono a imam blagi filing da će se to i ove godine desiti. htjela sam slavit s frendovima (bliskim) i dečkom.no on vjerojatno bude slavio sa svojom biljkom doma u četiri zida, a ja si to neću dopustiti. i opet nebude cijelo drušvo na okupu. Zrile ide u pripizdinu u neko selo, Štef, Mirta, Maja i moj brat hoće u Opium (kud bi i ja htjela)a opet Ivan, Pavlović i Toc ne misle dat 200kn za to... raspad sistema...nikak da svi budu zadovoljni...mali Veki će valjd biti u nekom drugom kafiću,,,i nema šanse da svi slavimo zajedno...ak odem u Opium, neću biti s polovicom a ak ne odem opet mi se isto piše...jebeš ti ta slavlja....razočarana sam što se nikad nismo bili u stanju dogovoriti nešto što je svima u interesu..da slavimo zajedno..i opet će svi napraviti kak njima paše, neće gledati na druge a ja ću ko mali Mujo biti prisiljena birati, a to mi nema goreg. Meni je u interesu da se ovaj put zabavim i budem sretna , a kak ću to postići kad smo svi raštrkani ko mule po livadi.nonamcor

- 19:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.