nedjelja, 23.12.2007.

sretan božić ljudi...

evo mislila sam...pa sta bi napisala...onak neš svecano ..lijepo...gotovo poetski...ah ne znam jesam li prava osoba za to....

1 pokušaj.....

želim vam blagoslovljen i sretan božić.... i uspjesnu ...sretnu....i punu pozitivnih iznenađenja novu godinu....

a sada par porukica koje sam skupila svih ovih godina... možda vam se koja svidi pa ju i kopirate..... slobodno....pusa...

Sorry, saonice su mi koma, sob mi je high, zato ti nisam upala kroz dimnjak znaj!Pukla mi sa darovima vreća, ali ti želim best Christmas i da te prati sreća!

Božić nam dolazi, toplina Badnje večeri i Isusova rođenja neka Vam i ove godine bude najljepša čestitka ikad izgovorena, pjesma nad pjesmama, želja ljubavi i mira, kojom se i ja od srca pridružujem.


U susretu i daru neba i zemlji Bog je postao čovjekom u betlehemskoj štalici. Neka ti svaki dan u životu bude Božić u kojem ćeš primati i dijeliti mir i radost...

Polete li anđeli poput ptica, dotaknu li predivan osmjeh tvog lica, nek ti prenesu poruku na krilima bijelim da Tebi i Tvojim sretan Božić želim.

Bog nije obećao dan bez bola, sunce bez kiše, ali je obećao snagu za dan, utjehu za suze i svjetlo za put. Sretan Božić[/Q]

U riznici moje ljubavi i ovog Božića je Tvoje ime, Tvoj dlan kojim miluješ drage ljude. Pružam Ti svoje ruke i čestitam

Kad mi je jutros Bog otvorio vrata Raja, upitao me: ŠTO ŽELIŠ DA DANAS UČINIM ZA TEBE? A ja sam mu odgovorio/la: BLAGOSLOVI ONOG KOJI SADA ČITA OVU PORUKU!"

Nek vam srebrne zrake Bozicnog jutra pod borom osvjetle poklon ispleten od zdravlja, srece, mira i ljubavi... SRETAN BOZIC!

Malo kada covjekovo bice osjeti ljubav, srecu, toplinu i potrebu za bliznjim kao u smiraj badnje veceri. Nek te takvi osjecaji griju cijeli zivot.... SRETAN BOZIC!



| 22:41 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>