siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opišivanje bloga

Zoe-mater i chacha su joj dali ime Matea
Jura-mater i chacha su joj dali ime Tena


J:Iako je Zoe starija od Jure 1 g. , to je ne čini nimalo pametnijom
Z:e 'naš kaj.. čini čini
J:ne čini..
Z:čini
J:ne
Z:da!
J:Nenono (rokt)


Rječnik stranih riječi:
Rokt-posebna zvučna(onomatopejska) pojava koja je izvediva samo kod Jure;ojnk;
Khkhkh-zvučna pojava prilikom korištenja dijafragme kod smijanja kada se nepce sklapa i nastaje takav smijeh;najbliže se dočarava čitanjem slova "kh" većom brzinom


Biseri:
J:E, sam lijepo nakalirala nokte?

Z:On ti je bio cura od Maje!
J: khkhkh
Z: pa šta je smiješno?!

Z: Juri na mobu ne radi slovo sedam.


ako umreš od smijeha, sam si kriv :P

Arhiva postova:

Žohi umak
The Simsi
Jura svira i niš ju ne dira
on high,on fly


Linkovi
Blog.hr
Imiđšek

ponedjeljak, 08.01.2007.

Žohi umak

Kratki opis: Jura i Matea i Bijelo Gumbe+pratnja kineski štapići by Jura



Z:..jes mala kuvala do sadaaaaa
J:jesi jesi , al bumbare nisiiiii !

Z: ljepo cu ga ocesljati, oderatii, i speglati, mirisat ce ko drek od puža,ubi'ćeš ga ti to zna-a-aaam, jeah
J: kupiću ja pilulice , od šiptara ogrlice, i golaće i kurtone, voljet će me on to zna-a-aam
Z: i na kraju kad mu kažeš..
J:posolim te
Z: ne vjeruje ti
J:ma ne laže te!
Z: tako ti je mala moja, kad se kuva bumbar ..
J:heeeej staniiii…

Z: ma šta da stanem?

J:ma nee. Ja sam mislila da nastaviš! Al tako ide dalje dio.Sad si usrala naš novi singl
Z:a jebga, sad je sve gotovo, ošlo k Bumbaru(bebeku)
J:a gnjih ;(
Z:a prdnih
J: khkhkh

Z:jura , kak tvoj stari kuva?
J:odlicno, zapravo to mu jedina zanimacija , i jedini kucanski posao. Kak twoj?
Z: pa.. uglavnom, sve je reš reš pečeno i presoljeno i gnjecavo
J:ne bih to htjela probat,al možda i bih-znaš mene ;)
Z: garantiram odlicnu kvalitetu za dobit sraćku,to ti je home-made recept koji se u obitelji koristi generacijama. Nemres na wece? Odma' zovi:“Jokaaaaaš!“
J: hahaha(rokt+khkhkh)
Z:ja probala :P



J:e vi'š , sad u ljekarne treba uvesti tu tvorevinu od tvog ćaće umjesto laksativa
Z: da da.. moram patentirati taj proizvod, podsjeti me menadžeru :) bi'će i jeftiniji od laksativa. I unosit će se u ljekarne drito iz lonca, u one kemijske bočice.
J: a kako to tvoj stari radi? Mislim koji su sastojci Image Hosted by ImageShack.us
Z: ne bih smjela reći.. al evo ipak…Reći ću ti samo sastojke ali ne i količinu sastojaka,jer ne bih htjela da mi čapiš ideju
J: aj aj khkhkh
Z: Znaš kako moj stari nema jedan prednji zub …
J:aha…;) (ko ne..) rokt
Z : e pa.. on dok radi smjesu na laganoj vatri na šparetu , onda lagano popljuje to.Nekih 5 pljucaja njegove sline.
J: onda onda? Daj, znatiželjna sam!
Z:uzme jednog žohara iza špareta, malo većeg i dobro ga usitni…
J: woow, fakat djeluje ukusno.
Z: ček ček, to nije sve ..Moram ti nešto priznat, naš tajni sastojak…
J: koji , koji?!
Z: dan prije kuhanja trebaš uzeti čistu vodu iz wece-a. kad kažem cistu mislim bez pishake i onog drugog…
J:aha,dakle bez goo..
Z: da , bez tog.. i staviš u jedan lonac sa češnjakom, čekaš da češnjak Image Hosted by ImageShack.uspusti svoju aromu u vodu,makneš narezani češnjak i tu vodu dodaj sa smjesom..
J: a da je tu Kinez , on bi ovo smrsko u tren oka
Z: da da…znam :) i kasnije sve skuvaš na do'roj vatri, pomješaš sa pokvarenom majonezom.. i to je to. Odlučili smo taj proizvod nazvati Žohi umak

J: Draga nacijo,ako imate problema s probavom, nazovite odma sada odma nas,
Z: I da'ćemo vam za želudac pravi spas
J: Ima'ćete jako blijedo onda lice
Z: i na wece-u ćete pjevati poput ptice


(Z:Bravo kumec, naučila si tekst!
J::weeeeeeeee, rokt+khkhkh)

- 20:00 - Zarokchi (11) - Isprintaj - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.