siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opišivanje bloga

Zoe-mater i chacha su joj dali ime Matea
Jura-mater i chacha su joj dali ime Tena


J:Iako je Zoe starija od Jure 1 g. , to je ne čini nimalo pametnijom
Z:e 'naš kaj.. čini čini
J:ne čini..
Z:čini
J:ne
Z:da!
J:Nenono (rokt)


Rječnik stranih riječi:
Rokt-posebna zvučna(onomatopejska) pojava koja je izvediva samo kod Jure;ojnk;
Khkhkh-zvučna pojava prilikom korištenja dijafragme kod smijanja kada se nepce sklapa i nastaje takav smijeh;najbliže se dočarava čitanjem slova "kh" većom brzinom


Biseri:
J:E, sam lijepo nakalirala nokte?

Z:On ti je bio cura od Maje!
J: khkhkh
Z: pa šta je smiješno?!

Z: Juri na mobu ne radi slovo sedam.


ako umreš od smijeha, sam si kriv :P

Arhiva postova:

Žohi umak
The Simsi
Jura svira i niš ju ne dira
on high,on fly


Linkovi
Blog.hr
Imiđšek

nedjelja, 07.01.2007.

The Simsi

uvod
J : Dora(sister) ima novu provalu, rješava križaljku i piše «sredina vaze» i bila su 2 polja prazna . Naravno, nea pojma. Pitam ja nju «pa dobro Dora ,što se nalazi u sredini vaze?». Ona me blijedo pogleda i veli «pa cvijet!»
Z: khkhkh, ja mislila voda
J: to je moj deda reko, khkhkh
Z: e Tena?
J: kae..
Z: zaboravila sam ti reći… Sretan Božić!

( Jura pada sa stolice… )

J: Nisam ja pravoslavac…nono
Z: a jel? Nisam znala da si promjenila spol :)
J: pa nisam, znaš da sam female anarchist… hm… da :)
Z :ti si ko ova mala s «Bijelog Klauna» « mmm,da hm..da»
J: «meni je najdraža boja crvena,hm… da…volim crvenu jer…hmmm da….»-tak veli Mirta

Z: waaarapapaparaa wapaparararara rarararara rararara
J: To nisu Simsi, to su Simpsoni
Z: a simsi: naaa naaa nanananaaaananaaaa
J: ne! Oni idu ''wrabatau alatau… atau…''smijeh
Z: khkhkh

J: (rokt) 'Nas kaj?
Z: Kak bi znala kaj, ne citam misli!
J: Ne znam ni ja kaj, sam sam htjela vidjet imas ti kakvu ideju…
Z: Ti ja izgledam ko čovjek koji ima ideju?
J: Prvo, izgledas mi ko žensko, a ja nemrem po izgledu zaključit jel imaš ideju il ne… To se vidi iznutra…
Z: Iz čega? Oćeš mi u nos uć pa reć jel se otamo vidi?
J : (rokt, khkhkh i sve dodatnorofl)
Z: Opet ti… Tebi je sve smiješno.
J: Nije. Samo je čovjeku potrebno manje mišića da se nasmije neg da plače. To sam JA, neshvaćeni genijalac, pročitala u jednoj enciklopediji koja se zove ''Garfield''. …
Z: Kaj nie to strip?
J: ... ... A joj, da… Može bit… (khkhkh)
Z: Sad mi je jasno zašto si NESHVAĆENI genijalac.

P. S. J: E, nekak mi se čini da sam u ovom postu manje roktala... jeee!smijeh

- 20:26 - Zarokchi (7) - Isprintaj - Permalink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.