rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

By: .. lilbutevil ..

°OBAVJEST°Candy

eo vako.
ja bi vas zamolila pročitate postove.
i da u kommovima napišete stvari šta se tiću posta.
vaše mišljenje,savjete itd.
(:
Image and video hosting by TinyPic
~
Image and video hosting by TinyPic
~
and I have how much I love you boy.
I can't stand how much I need you
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

LinkoviCandy

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

.......°yOu gO back tO her. and I gO back tO black°
.......subota, 26.09.2009.

ju ar maj sanšajn.
maj onli sanšaj.

ju-hu-hu.
efo mene opet.
jao.
nisan imala vrimena za pisanje. -.-''

iman pun kurac obaveza.
ajme.
popizdit ću.
nikako naći slobodnog vrimena.
tj. iman ga.
proveden ga spavajući.
funjj.xD
jučer san spavala od 15:30 do 18:30h.
hahahahahaa.xD
a čuda s menon.

ko bi reka da iman 14 godina.
cccccccc.
no.
vratimo se mi na bitne stvari.

frendovi:
aaaahh.
kod njih sve ka i obično.
zabava.
:)
ene <3
jele <3
svaku večer idemo vanka.
ajme ono.xD
mater je ispizdila s menon.
hahahha. :D

al sve u svemu.

bez frendova se ne može (;
ljubav:
uhhmm.
prijatelj s povlasticama :P

moja mare:
awwwwwwwwwđ.
cura s čistim tenom. <3
mare. ovo je za tebee. (:

<3
oooo neee.
tebe nebi mjenjala.
(:
voljam te <3

ja:
ajme.
ka i obično.
hiperaktivna.luda.zbunjena.
ma.
sve osim OBIČNA. (:
naaa svijetu tom ti si najvrijednijaaaaaaa
i sve što želimmmm to si tiiiiii.

aaawwwwđ.
uglavnom.
neznan što više da napišem. ):

2 + 2 I'm gonna undress you..then we gonna 3 & 3 you go undress me :P on Facebook



voli vas vaša:
°Black doLL° (;



".ostao je miris ljubavi. to dio je mene. miris što mi dušu opio.pa mi teče kroz vene." (:

- 10:44 - Komentiraj(0) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.