<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta pomalo =D

First Girl (:

LARA;xxx
14years.
colors.friends.family.inlove.
music.msn.facebook.traveling.

(the) Second Girl (:

SARA;xxx
13years.
not.in.love;friends;family;
where you can find me?
blog;msn;facebook.

just ask me :D

Credits
Designer: Tips:D
Base Codes: Lisee [:
Hosted: Blogger
Textures: 44 Suburia
Images: Yours Truly :D
x
x
x

četvrtak, 21.08.2008.

Ellow. Ovaj blog držim ja (Sara) sa njom (Larom) . -- da se zna --

Držimo ga, jer to već dugo dugo dugo dugo (tri točkice) planiramo, i nikako da ga napravimo, ali evo nas, lalala.

Zašto se blog zove hide-n-seek ?

Zato što nismo imale nikakve ideje i dvoumile se između; starshines, aquaflowers, i eto to... i baš smo fora, priznajte ! wawaa ;D

Hmm ... da ne duljim, ja (Sara) vas sada pozdravljam, sada ona (Lara) počinje sa pisanjem, hihi :P sretnooooo (((:

xoxo - Sara

---------------------------------

Zdravo! Javlja se i druga polovica ovog bloga (Lara). Znači... Sara mi je izričito zabranila pisati romane na ovome blogu, pa da skratim;)
Želim da se ugodno provedete čitajući naš blog, jer ja i Sara ćemo se potruditi da postovi budu zanimljivi.
Ma adresa bloga je kul. Jer su i vlasnice (naravno).
Eh, moramo se baciti na uređivanje. Čeka nas puno posla, a Sara već spava. Cccc.

Nadam se da nije bilo dugo^^.

Do sljedećeg posta...
bacio:*
;Lara

21.08.2008. u 23:08 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.