< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga:

ej ciao...
evo moj novi blog....
hehe.... komentirajte..
pusss



ObAvIjEsT

Tko mi ostavi više od 10
komicha,odmah ga stavljam u linkiche


Ne pisem post ako imam
manje od 100 komicha



koliko vas je bilo na

blogachu:


Free Site Counter
Free Site Counter

BlOgOvI KoJe Ja ČiTaM:

...Iva...smokin
...Plavuša s mozgom...dead
...Darija...puknucu
...tinaaa...rofl
...friends...kiss
...laura...lud
...Lana iliti Horny bitch...naughty
...sjebana...smijeh
...Mare & Viki...yes
...gaby...thumbup
...tina...greedy
...kiki...mouthwash
...nogometasica...hrvatska
...Marija...mah
...Little Hello On Earth...zijev
...Antonela...party
...sweety~Blondie...thumbup
...Nana...cerek
...Dorotea...cool
...Daniela...nut
...ivan...



Koliko je sati?

O meni:

Nadimak:Ana,Nana,Anchy nut
Grad:Bjelovar
Fredovi:Dora,Sara,Mirta,
Paty,Tonka,Dominik

VOLIM:thumbup
-izlaske
-mjuzu
-chat
-ljeto
-jednog dečka
-svoj mob, kom, mp3

NE VOLIM:namcor
-školu
-umišljene ljudofe
-preseratore
-pospremat sobu

SLUŠAM:cool
-Red Hott Chili Pepers
-Good Charlotte
-Shakira
-50 Cet



Sranja

Evo malo slikicathumbup


Image Hosted by ImageShack.us



Pjesmice Image Hosted by ImageShack.us

Zivi brzo,umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad
pusi travu,
kupaj se u pivi
imaj na umu
jednom se zivi !!!



NE PIJEM
NE PUSIM
NE PSUJEM :
A u picku materinu
pala mi cigareta
u pivu !



Mama me rodila,
ulica odgojila,
igla nahranila,
Droga sahranila !



Vrijeme provedeno
u školi
Psihički je proces
gubljenja MLADOSTI



Spalit čemo školu
taj luđački dom
učiteljsko viječe
plakat če za njom
štreberi če nosit
cviječe na grob
a ja ču vikat:
NISAM VISE ROB



Image Hosted by ImageShack.us



Ljubavni sms cerek

Kad otvorim oči VIDIM TE,
Kad zatvorim oči MISLIM NA TEBE
Kad spavam SANJAM TE,
A što je najljepše VOLIM TE!!!


Jedan savijet: ČUVAJ SE...
Jedna molba: NE MIJENJAJ SE...
Jedna želja: NE ZABORAVI ME ...
Jedna laž: NE VOLIM TE...
Jedna istina: FALIŠ MI!!


V-eće je prošlo
O-pet će doći
L-ijep život
I-to će proći
M-nogo te te volim
T-o nije sve
E-vo još jednom
VOLIM TE!!!


T-i me pitaš koga volim
E-vo da ti odgovorim
B-rzo čitaj prva slova
E-vo tebi odgovora


Image Hosted by ImageShack.us



Evo malo slikica s mora:


Image Hosted by ImageShack.us

Iva, Viki i Mirta

Image Hosted by ImageShack.us

Luka

Image Hosted by ImageShack.us

Marina i Matea

Image Hosted by ImageShack.us

Patricija

Image Hosted by ImageShack.us

Petra i Antonija




petak, 18.05.2007.

Evo mene napokon

Ej bok...mahevo da i ja napokon napišem novi post...
joj ne znam šta da vam pišem...headbangheadbangheadbangovih dana nema ništ zanimljivog i novog...cijeli dan se samo dosađujem i tak...zujone da mi se učit pa me još i starci zajebavaju...headbangheadbangheadbangna kraju školske godine umjesto da imam dobre ocjene i da ih ispravljam ja skupljam sve lošije...joj kak mi se ne da učit...bangi šta da vam još kažem...e da htjela bih se ispričat svima koji su mi ostavljali komiće a ja ih ove dane nisam posječivala jer mi se nešt sjebo internet, pa bih htjela da se e ljutite na mene...hvala vam svima na komićima...ovo je rekord u komićima od kad imam ovaj blogach...
ne zam jel ste pročitali onaj ljubavni sms...cerekevo da vam kažem da će takvih porukica i zajebancija bit još...ajd idem ja sad...i šaljem vam svima jedan veliki P O Z Z Z ! ! wave



| komentari (23) | print | # |

četvrtak, 03.05.2007.

Opet škola

Evo sad sam baš došla iz škole...malo sam sad obilazila neke blogove i ostavljala komiće...evo sad pišen ovaj post i gledam seriju...smijeh
opet ta škola...headbangdanas mi se tak nije dalo dići i ići u školu...ima razlog zbog toga...danas smo pisali test iz prirode/biologije...ova četri dana sam trebala učit prirodu/biologiju ali mi se nije dalo...bangdanas smo pisali taj test...dobro znala sam dosta...nadam se da ne budem dobila jedan ili dva jer ću poluditmad...dobro danas sam saznala i ocijene iz matematike...dobila sam tri...thumbupdobro sam još i pošla jer je jedan od najboljih učenika dobio jedan, a jedna isto dobra učenica koja ima same petice i četvorke dobila je tri...joj tak sam sretna...
jučer sam se išla malo rolat s frendicom i tak...dok smo došle do parka i sjele da se malo odmorimo došo je jedan dečko (nije važno ime) kojeg ja i ona od sad zovemo buha...joj tak je dosadan...zijevtam nas je poljevo sa sokom i lovio...poludile smo...nakraju je odusto,a mi smo otišle...dok smo de vratile nije ga bilo, jeeeeeeee...thumbupbilo je bolje čim nije bilo buhe...tak da smo ga danas cijelo vrijeme u školi zvale buha...malo se naljutio ali to nije ništa novo jer je on stalno ljut kad nije po njegovom...
i tak...šta da vam još kažem...
aid pozam vas sve a posebno svakodevne posjetioce ovog bloga... P O Z Z ! mah



| komentari (54) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.