To Little Too Late

nedjelja, 10.06.2007.

Puno toga!!!!!!!!!!!!!

ludE znate kaj se bilo od kad vam se nisam javil e tona stvari...Ali bas na današnji dan smo mi iz DVD-a (dobrovoljnog vatrogasnog društva) osvojili 6 mjesto na natjecanju od 10 ekipa,a to nam je bilo prvo natjecanje i bilo vrlo dobri i bolji od očekivanoganaughtynaughtynaughtynaughty
Naši su morali odigrati nogometnu utakmicu bez mene smesa i Mihovila ali nema veze jer su pobijedili 12:0 zadnjehrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska.............
Eeeeeeeeeeeee a što se danas Kubica danas rastepel z bolidem na formule ja sam mislil da bu poginul ,ali mu valjda nebude nic neznam..........
Danas sam bil u Tuheljskima na kupanju bilo je baš zakon se puno ljudi superiška ,a tobogani su zakon...Ajd ljudi bok,pozzz, kisss želim puno komentara...........

- 23:25 - Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Puno gluposti salim see samo zanimljive stvari....

    ime:kaj vas briga
    prezime:kaj vas briga (raspitajte se)
    mama i tata:roditelji
    brat:mali zafrkant
    mjesto di živim:Zlatar Bistricanaughtynaughtynaughty
    nogometni klub za koji treniram:Ivančicahrvatskahrvatskahrvatska

    Najdrazi frendovi:Filip,Dino,Alen
    ,Davor,Lara,Anja,Smes
    ,Misko,Mihovil,Valentina i još puno njih ima ali ne stanu svi......

    Najdraze jelo: Pizza i piletinanjaminjaminjaminjaminjami

    Najdraze pice:Cola,sprite,red bull,fanta itd....

    Moji hobiji:nogomet,rukomet i tenis

    Najdrazi klub:Dinamo, Barca i Milan








Linkovi