Da li sam trudna ako mi kasni 1 dan - Stvarne djevojke

četvrtak , 27.12.2018.

Savjetovalište










Click here: Da li sam trudna ako mi kasni 1 dan






Racunala sam da cu dobiti 7 ili 8 septembra,u to vreme mi se pojavio braon iscedak i blago crvenkasto staklasto ne znam kako da opisem,to je trajalo nekih 5 dana i zavrsilo se bez kretanja pravog krvarenja i bez bolova prakticno. Test je ako imaš uredne cikluse uglavnom ok i nakon 1 dan kašnjenja. Krvarenje nije jako, ali inace nije kad mi je prvi dan.



da li sam trudna ako mi kasni 1 dan

Ako ste u braku ili živite sa nekim, razmislite o promenama koje bi dete unelo u vaš zajednički život. Inace mi je ciklus redovan na 28 dana, ali u Julu mesecu nakon par strsnih situacija mi je menstruacija kasnila 9 dana, mislila sam da sam trudna ali nista. Došla sam u Tirskoj, ovde sam dva meseca.



da li sam trudna ako mi kasni 1 dan

Savjetovalište - Nemam bas sve simptome koje imam pred dobijanje....



da li sam trudna ako mi kasni 1 dan

Inace prvi put koristim forum.. Radila sam insemenaciju 05. Ginekolog mi je rekao da sacekam da prodje nedelju dana pa ako ne dobijem poslace me na trecu betu a ako dobijem da je doslo do spontanog. Mada mene buni to sto imam mucnine,slabe vrtoglavice i bolne grudi,iako je leva dojka pa skoro prestala da me boli i imam bolove slicne menstualnim u stomaku i jajnicima. Pa me interesuje da li je neka od vas ima slicnih iskustva? Zdravo zene,nadam se da mi mozete pomoci. Evo ovako vec nekoliko dana sam imala prvo roze iscjedak,kad se brisem pa je pocelo kafenkasti iscjedak,to mi nikad prije nije bilo pa se brinem,i da stomak i ledja me bole svaki dan kao da cu da dobijem,i jutros došla mi menstruacija,izgledalo je kao i obicno ali je odma stalo,isto kao da ništa nije ni bilo... Da li bi mogla bit trudnoća? Hvala i nadam se da ćete mi pomoci... Dobar dan svima, imam 38 godina i suprug i ja smo poželeli još jedno dete. Mesec dana radimo na tome odnos bez zaštite i trebala sam da dobijem oko 20. Grudi su mi otečene i bolne kao pred svaki ciklus, stalno trckaram u toalet, dobila sam apetit, i osećam uveče mučninu. Sad možda su to umisljeni simptomi jer jako želimo bebu. Danas sam radila analizu krvi beta hcg i rezultat je.



NE ŽURI - Simptomi trudnoce
Nemoj da ti bude nezgodno ići ginekologu, bez obzira na krvarenje. Njima je to normalno i nemaju problema sa pregledom. Vanchi ja ti želim da ujutru bude dobro vidljiva ta druga linija i da nas obraduješ aBd.... Takoder mi se lice osulo pristicima sto inace imam par prije nego dobijem menstruaciju. Ako sumnjate da ste trudni, iako je test negativan, bilo bi dobro da odete na ginekološki pregled ili da ponovite test na trudnoću. Lice koje želi da usvoji dete i roditelji, podneće zajednički predlog nadležnom organu starateljstva koji je dužan da ih upozna sa svim pravima i obavezama. Uglavnom, u početku je bez zaštite a poslije je sa njom i još uvijek sam nevina jer mi ga nije stavljao unutra niti sam imala dodir sa spermom. Tim se testom utvrđuje prisustvo HCG-a u krvi.

[Blizanačke duše pdf|Filmovi za odrasle osobe|Osijek kurve]






Oznake: da, Li, sam, trudna

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.