listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

*~*Dizajn By: IvY*~*

...tko drugi nego JA...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ImE:hana
PrezimE:(pa.....)
IZ:zagreba

Imam:14 godina
RazreD:8.b

VoliM:muziku,blog,internet,čokladu,
mobitel,televiziju,shooping

Ne voliM:školu,zadaće,umišljene...
HobY:plesanje
NadimcI:hanči,hanica,...
ImaM:jednu sestru
Slušam:pop,rock,rap,hip hop


> to bi uglavnom bilo sve =) <

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

?@$!~linkichi~!$@?

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...poGLed na sAt...

00:00~voli te
01:01~prati te ljubav
02:02~srest ćete se
03:03 ~misli na tebe
04:04~nikad te neće zaboraviti
05:05~ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06~voli tvoj osmjeh
07:07~vara te
08:08~ljubomora
09:09~telefonski poziv
10:10~misli na tebe plavi dečko
11:11~danas ti je sretan dan
12:12~vratit ćeš se staroj ljubavi
13:13~crni dečko te voli
14:14~čeka te sreća
15:15~srami ti se priči
16:16~doći će do komplikacije
17:17~poljubac
18:18~voli tvoje oči
19:19~nešto krije
20:20~muči ga tvoj miran pogled
21:21~sviđaš se onom na kojeg misliš
22:22~vidjet ćete se
23:23~želi hodati s tobom

Evanecence - Bring...

petak, 05.10.2007.

mistakes only make us STRONGER

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Plakala sam svake noči zbog svojih nepravednih pogrešaka,plakala sam za vrijeme svakog filma jer sam vidjela u čemu sam pogriješila,plakala sam za vrijeme nastave jer sam gledala osobe koje su osijetile moje pogreške...a sada sama plačem od sreče jer sam ojačala i znam gdje sam pogriješila i sada znam kako ću prebrodit svoj život jer i sama shvačam da nisam ništa još proživjela.Ja sam dijete,a par boli koje sam doživjela u proteklih dvije godine sigurna sam da su to samo moje tinejđerske gluposti koje će kasnije bit ništa nasprem onome što me čeka,onome o čemu ni ja neznam ništa.

Sada se osiječam kao da stojim ispred jedne velike zgrade koja je puna uzvišenja i padova,koja je puna snova i želja koje treba proči.TO JE ŽIVOT.
Al danas sam se pitala hoču li dopustiti depresiji opet da me potopi i da me svi žale sada ovu zadnju godinu koju želim provest najbolje što mogu sa osobama kojma ja možda ne značim ništa no oni meni znače.

Ne neželim da me ona potopi,ovoga puta potopit ću ja nju i dokazat kolko sam jaka jer sve ovo vrijeme se nešto valjda skupljalo u meni da postanem sada jaka.

I ponosna sam na to iako sada malo sve zvuči glupo,al hladna i jaka ću bit sigurno bolja neko sa podvijenim repom da hodam uokolo i da spuštam pogled pred svima.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee nisam to ja više....

Eto opet moje neke slude ideje i promjene,no ova ideja za moj život mi se do sada najviše sviđa i za nju ću se sigurno potrudit.

Btw hvala vam doista na komentarima stvarno ste srca,al vidite da sam i ja jedno srce jer vam uvijek vratim...ono što obečam to i održim.
aj kommajte me i ja ću vam NARAVNO VRATITI...

lolim vas sve i pozzdravlja vas jedna HAPPY GIRL

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 14:17 - K (16) - P - RefresH

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.