ISTINA A NE LAŽ

09.12.2006., subota

THOMPSON - BILO JEDNOM U HRVATSKOJ

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo konačno je Thompson izdao novi album. Album, naziva Bilo jednom u Hrvatskoj, donosi 12 pjesama od kojih su nam tri već poznate (Dolazak Hrvata, Tamo gdje su moji korijeni i Lipa Kaja), a evo i popisa pjesama i mojih dojmova:
1. Početak - najduža pjesma na albumu (6:46), dosta lagana sve do otprilike 4. minute kad počinje rasturačina, govori o Bogu i kako su ljudi skrenuli s božjeg puta,
2. Dolazak Hrvata - svima poznata, na albumu u novom, boljem aranžmanu
3. Duh ratnika - govori o duhu ratnika koji dolazi u Hrvatsku, te ju ne prepoznaje
4. Diva Grabovčeva - govori o junakinji jedne legende
5. Moj dida i ja - naslov sve govori, solidna pjesma, inače najnoviji singl
6. Neka ni'ko ne dira u moj mali dio svemira - odlična pjesma u kojoj se Thompson obračunava sa svima koji mu nešto osporavaju
7. Lipa Kaja - puno bolja verzija od one kaja se nalazi na cd-u Gacka
8. Kletva kralja Zvonimira - najbolja pjesma na albumu, govori o izdajicama naše domovine
9. Ratnici svijetla - pjesma o svima onima koji su dali život za našu slobodu
10. Dan dolazi - meni tak-tak pjesma
11. Tamo gdje su moji korijeni - svima poznata, Grand Prix radijskog festivala
12. Sine moj - jako dobra pjesma

Inače, tekstove svih pjesama možete pročitati na službenim Thompsonovim stranicama.
- 15:46 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

OVAJ BLOG GOVORI O HRVATIMA,NACIONALISTMA,
BRANITELJIMA I SVIMA KOJI SU ZASLUŽNI ZA NEOVISNU NAM HRVATSKU...

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

SUDE MI...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us