ISTINA A NE LAŽ

12.12.2005., ponedjeljak

Za dom spremni!

Pozdrav domovini!Pozdrav!!!Nakon što je ukinut crnisokolovi.blog.hr koje se neki od vas dobro sjećaju,odlučio sam napraviti još jedan korak,opet napraviti stranice istine,nabrojati događaje koji su obilježili Hrvatsku kroz njezinu povijest i ljude koji su najviše za nju zaslužni a to su:naši branitelji,pripadnici HOS-a i ponajviše naši generali koji se love zato jer su branili i nas a i te koji ih love...
Ujedno,pozivam i ostale Hrvate da ujedinjeni branimo hrvatsko dostojanstvo pred svjetskim moćnicima kojima se pokoravamo.JA sam jedan od četvorice starih Crnih Skolova,a u objavljivanju novih postova sudjelovat će i moja braća...
Ostavljajte komentare,što vam paše,da li nas volite ili vam se gadimo...
Tekstove koje smo napisali MI,potpisat ćemo,a za sve kopirano označit ćemo podrijetlo.
Obnovit ćemo i neka stara prijateljstva,pozdraviti ljude s kojima smo nekada surađivali...
I na kraju,o otvaranju ovog bloga me potakla vijest o uhićenju Ante Gotovine.
Ante nas treba,a ako obranimo njega,obranili smo cijelu nam Hrvatsku!!!
Nek Vas čuva Bog!
Bog i Hrvati!
Za dom spremni!!!
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
- 07:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

OVAJ BLOG GOVORI O HRVATIMA,NACIONALISTMA,
BRANITELJIMA I SVIMA KOJI SU ZASLUŽNI ZA NEOVISNU NAM HRVATSKU...

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

SUDE MI...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us