mE iS cOmPlIcAtEd... LoL...

Ime: Maya
Prezime: ???
wHaT I lIkE : dečki, muzika, serije, filmovi, shopping, knjige i čitanje i sl....
I dOn'T LiKe: prenapuhane idiote!!!

Naj serije: Heroji, Uvod u anatomiju, OTH, Dr. House, Gilmore Girls...
Filmovi: Dirty Deeds, Spiderman 1,2,3...

MuZiKa: The Beatles, Avril, Fall Out Boy, RHCP, malo Rolling Stonse, Floyde i sl...

The Hottest guys (by me): Milo Ventimiglia, Kaka', C. Ronaldo, Chad M. M.....

Pics...

Peter Petrelli...



Milo... Mmmmm.....

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Opis bloga

Malo o svemu, a posebno o mojoj fav seriji Herojima... Heroje obožavam od prve epizode, a posebno Petera Petrellia kojeg glumi moj najdraži Milo ventimiglia!!!! Serija je zakon!!! Jedino mi je glupo što je malo kasno, ali nije to nikakav problem... Pa ovo mi je već neznam koji blog... Eto, bilo mi je dosadno, pa sam ga napravila... I tak... Pa nadam se da je dobar...

LiNkOvI...LoL...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

fRiEnDs...

leinblog.mojblog.hr
liveisstupid.blog.hr
barbiewitch.blog.hr

utorak, 08.04.2008.

Chapter One: Genesis...

Hay!!! Moj novi blog. Pa mislim da je jedno 5 po redu... I vjerovatno je i najbolji... Pa sve što treba znati o meni piše u boxevima... I tak... Leave a komm, plz...LoL...smijeh



| Say SomeThiNg (0) | PriNt | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.