< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

o meni

Bok svima!!!!!!
Ja sam Bruno i imam 15 godina.

Rođen sam 21.12.1992.
Nadimci su mi:Dudo i Brunn.
Volim:
-igrice
-ići van sa svojim prijateljima
- ići u školu ( BAŠ JE KONZA U ŠKOLI!)

Ne podnosim(mrzim):
-jesti jetrica
-bogata umišljena derišta
-lažljivce (ne volim kad drugi lažu meni, al ja drugima isto lažemlazelaze)

-dvolične i licemjerne ljude

MOJ ICQ BROJ:
367-218-299


EVO VAM PUNO COOL SLIKICA!!!:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

LINKOVI OD MOJIH LJUDOVA KOJE ČITAM

Duda-Dobra frendica= dojdite joj na blog i obavezno joj komentirajte!!!
Duda-Dudin drugi blog o animima
Petra-rokerica, isto dobra frendica
Petra-Petrin drugi blog o gunsima
Tenchy-cool djevojčica iz bivšeg razreda
Matej-dečko iz kvarta a isto i moj rođak
Karlo & Matej-blog od mojeg brata i njegovog frenda
Graba-dobra frendica s kojom idem van
Graba-novi Martinin blog
Petra O.-Neznam kaj bi o njoj rekel jer ju nisam jako dugo videl...
Zlatko-frend s kvarta
Andrea-cura s kvarta-O.K.ženska
Sanja-Andreina sestra- oba dve su O.K. i super
Sanja-Sanjin drugi blog
Laura-Dobra frendica s razreda
Matea-streličarka i O.K. ženska s razreda

Moji ljubimci!

Ovo vam je moj mali crni paučić po imenu Spidey.....


adopt your own virtual pet!


A ovo je moj mali plavi šišmišek Crobat....


adopt your own virtual pet!


Moj mali vučić Werwolf....


adopt your own virtual pet!


Moja mala crna mačkica Persian....


adopt your own virtual pet!


Moja cool olovka!!


adopt your own virtual pet!


Moja mala ovčica koja je dobila ime po mojoj frendici jer joj jako sliči!XD





adopt your own virtual pet!


nedjelja, 30.03.2008.

JEBO TE NASLOVI!!!

No ajde nek vam bude!!!! Evo novog posta!!! Sam kaj da napišem??? O čemu??? A da! Ovaj post o kidriću kaj sam napisal više nije istina jer sam ja rekel da pem opet v kidrić kad bu toplije i kad bu svi bili tam!!!! I ono kaj sam napisalda kidrić više za mene ne postoji nisam to mislil, nego sam to bezveze napisal jer nisam znal kaj da napišem tak da više niko ne sere!! I sam da znate mene nebrete uvrediti prek bloga s komentarima jer ja opće neznam dal me ta osoba koja mi sere ne pozna!!! >Tak da me nebre niko uvredit prek komentara!! I ak vi hoćete pisati uvrede o meni ja se opće ne bum uvredil i zbrisal blog jer me boli K za te osobe!!!! I ja nem zbrisal te komentare na kojima vi serete o meni!! Nek baš budu!!! Boli me! Idem ja sad i poručujem svim blogerima da konačno napišu novi post jer su se svi počeli furat na mene da pišu post svakog drugog mjeseca!!!! Ajde idem ja sad i pozdravljam sve koji me poznaju.BOK!!!!!mahwavemahwavemahwave



| komentari (40) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.