< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oches/neches

by: Pepa Pig XD

o meni

tko si ti u hogwartsu
Boja kose :smeđa, jako kovrčava
Boja očiju:smeđa
Dom:Gryffindor
Čistoća krvi:bezjačko porijeklo
roditelji:zubari,bezjaci
ljubimac:riđi mačak krivonja
patronus:vidra
bauk: da mi ucitelji kazu da sam
iz svega pala
najbolji prijatelji:harry,ron
osnovala sam Z.B.LJ.U.V
(zajednica za boljitak ugnjetavanih vilenjaka)
bila sam u vezi sa viktorom krumom
i perfektica sam
volim rona
sad malo mojih slika

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




linkovi



Ja sam Hermione Jean Granger
4. godinu u hogwartsu
u griffindoru sam
imam smeđu kosu i smeđe oči
naj predmet mi je aritmancija
i drevne rune.
patronus- vidra
bauk-da mi ucitelji kazu da sam
iz svega pala
imam ljubimca macka krivonju
naj profesor-prof. Vector
naj frendovi su mi Ronald Weasley
i Harry James Potter
naj frendice:
Ginny Weasley
i Lilith Serenity Ivy Fox



Ginerva Weasley

Ovo je Ginevra Weasley
nadimak joj je Ginny
ona mi je naj frendica
ide na 4. godinu u griffindor
igra metloboj kao lovica
pričljiva je i temperamentna,
snalažljiva
ima 6. starije braće
inteligentna je i pametna
njezina je specijalnost
bacanje uroka bala šišmišica
naj predmet joj je ooms

Image Hosted by ImageShack.us


Lilith Serenity Ivy Fox

Ovo je moja druga naj frendica
ima jako dugo ime pa je zovemo ivy
na 5. je godini u griffindoru
naj predmet joj je preobrazba
ali ide joj i ooms
patronus joj je lisica
a bauk :zmija
ona je animagus : sova


Draco Malfoy

Ovo je moj dečko
ide na 4. godinu u slytherin
igra u slytherinskoj metlobojskoj
ekipi na mjestu tragača.
Draco nije grub i hladnokrvan
kao sto drugi misle
on je nježan i osječajan
samo to nezna pokazati
naj predmet-ooms
tata mu je smrtonoša
al on nije.

Image Hosted by ImageShack.us


Jake Rawn

Na petoj je godini u Rawenclavu
ima 15 godina .Ne voli se mjesati
u tude stvari i nije ga briga sta se
prica o nekome ili o necemu.
Najbolji predmeti su mu carobni napitci,
proricanje sudbine i aritmancija.
Nema curu, a patronus mu je plavi orao.

Image Hosted by ImageShack.us


GIA SNAPE
Nećakinja Severiusa Snape...
u Slytherinu je,ali se druži sa svima
Obožava OOMS,Preobrazbu i Napitke
Naj prijatelj joj je Draco Malfoy,
Obožava kršiti pravila,nije smrtonoša
niti to želi postati....često je u knjižnici,a
obožava i gledati metlobojske utakmice
Živi samo sa ujakom,mama joj je umrla na porođaju
a za tatu ni ne zna tko joj je.
Od mame je naslijedila narukvicu od bijelog zlata
Ima sovu Janey

i'm in slytherin!

be sorted @ nimbo.net



Copyright © 2007/2008 by Hermione Jean Granger Sva prava pridržana





Image and video hosting by TinyPic

petak, 28.12.2007.

...new love...

Probudila sam se ujutro,
i otisla po Harrya i Rona koji su igrali eksplozivni puc-puc.
Oni nisu imali prvi sat jer je padala kiša,
pa nisu imali trevarstvo.
Ja sam se pozurila da stignem na aritmanciju.
Poslje predavanja imali smo blok sat čarobnih napitaka.
Harry je krenuo i otvorio vrata tamnice zu kojoj se održavalo
predavanje. Snape je već sjedio za svojim stolom.
-Gdje ste vi??Oduzimam griffindorima 5 bodova
-za svakog od vas-rece Snape.
Uzrujano sam sjela i ugledala Malfoya.
Bio je tužan,imao je bljedo lice kao da je plakao
kad se Malfoy okrene i kaže mi: -Hermione
trebamo popricati poslje nastave.-
Ron je uzrujano upitao:-Pa da je ureknes???
-Ne, zasto i bih??- blago upita Malfoy.
Predavanje je proslo dobro.
Ivy i GInny su dosle do mene poslje predavanja,
da idemo u veliku dvoranu na ručak
ali sam odgovorila: -Sorry cure moram se naci sa Dracom!!-
Ivy je zacuđeno pogledala i rekla: -Ma jes ili ti normalna??-
-Jesam!!!!izgleda da se promijenio!:-odgovorim bijesno
i odjurim niz hodnik.
Ginny je potrcala za mnom ali ju je Ivy zaustavila.
Dosla sam do Malfoya koji me nježno primio za ruku
i rekao:Hermione moram ti nesto reci....
hajde ,govori!!-nagovarala sam ga
-Hermione..-zapoceo je brzo-Oprosti što sam te vrijeđao!!
Začuđeno sam ga pogledala i nasmješila se.
-Evo-izvadio je veliki paket i dao mi ga je-To ti je moj poklon!
Razmotala sam paket i otkrila veliku knjigu prelivena čistim zlatom i rubinima.
Hvala ti Draco!-uzviknula sam i zagrlila ga.
Hermione..,oprosti što sam se onako ponašao prema tebi-rekao je Draco
Ne želim se svađati s tobom , želim da budemo
prijatelji-dodao je.
Draco opraštam ti.. i ja želim da budemo prijatelji !!-uzviknula sam.
Harry i Ron su trčali hodnikom i nešto vikali.
Draco me je značajno pogledao,
kad Ron reće bijesno- Pusti je na miru budalo!!!
Draco ga je pogledao i nasmijao se.
kad Harry upita-hermione sto se događa?
rekla mi je Ivy da si otišla sa njim...
Harry,Rone...Draco i ja smo se pomirili !-sretno sam uzviknula.
Ron je izgledao kao da ga je netko odalamio tavicom po glavi
i srušio se.
Ja sam nastavila put
i krenula u žensku spavaonicu !
Hvala vam na komentarima!
Još uvijek primam likove,
ali najviše iz slytherina,rawenclava i huffelpuffa.
Iz griffindora primam još samo nekoliko likova,
pa se javite!
Vaša Hermione Jean Granger


|petak, 28.12.2007. , 11:05|

| hermione (630) | granger| .♥.






<< Arhiva >>