Polazak, dolazak

četvrtak , 07.06.2007.

Letimrežom nismo mogli ići jer je bila pod nadzorom, pa smo morali krenuti službenim autom koje nam je Ministarstvo priskrbilo jer i Harry ide s nama. Čudno za Hermionu, ona je ponovno zaspala, pa ju e Ron doslovno morao unijeti u auto. Gospođa Weasley ih je pogledala tako srdačno i izgledala je kao da je našla pravu ženu za svog sina. Ja sam se samo smijuljila. Pogledala sam prema Ginny i Harryu. Jučerašnja svađa (tko je sakrio Ginnynu ogrlicu koju joj je Harry kupio) je očito završila jer su se ponovno ljubili. U želucu sam osjetila jedan neobičan osjećaj. Osjetila sam da mi je zapravo vrlo drago zbog njih. Uvijek sam prema Harry usjećala tople, bratske osjećaje, ništa više. Bila sam jako uzbuđena kad mi je Puffy rekla da ostajem u Zakutnoj ulici! Osim što ću se više upoznati sa blizancima, odsjedam kod svog najdražeg rođaka, Jamesa Delacoura (Jimmya). On mi nije samo rođak već ga volim kao pravog brata (vrlo je zaštitnički nastrojen prema meni). On i Harry imaju mnogo toga zajedničkog: oboje su visoki, tamni tipovi, meni su kao braća, stariji su od mene...ali se ne podnose.
Harry kaže da ima nešto smrdljivo oko Jimmya. Ja mu ne vjerujem. Jednostavno su preslični.
Jimmya poznam od svoje četvrte godine. Kad je bio mlađi, bio je prilično žgoljav, pa sam ga zezala zbog toga. Sad ga više ne mogu. Mislim da je nedavno prekinuo sa curom, koja mi se baš sviđala. Napokon smo stigli u Zakutnu. Ron je tresnuo Hermionu i ona se probudila. Gđa Weasley je krenula u Krasopis i Bugačicu da nam kupi knjige, zajedno s gdinom Weasleyem. S nama je išla vesela aurorica po nadimku Tonks, koja je neprestano mijenjala boju kose. S njom je bio i Moody. Mogla bih se zakleti da je njegovo magično oko stalno pratilo Harrya. Odjednom mi cijela kosa pocrveni. Fleur se nasmije a Ginny i Hermi ispadnu oči iz glave.
«I ti mala?» upita me Tonks «Ne znam kad sam vidila nekog tako vještog u tvojim godinama.»
Zacrvenih se i samo skromno kimnuh. Nisam se voljela naći u blizini drugih metamorfomaga.
Spasilo me to što smo se ubrzo našli ispred «Čarozeza». Ušla sam unutra prva, i pravila se da nešto kupujem. Ugledala sam jednu polovinu blizanaca, tj. Freda. Nasmiješio mi se i ja sam se rastopila.
To be continued...

<< Arhiva >>