FrEnDs.........

....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


deA...legenda...
supper frendica...
woli ispaljiwat =)
zauzeta... 8 c ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..iWo0na.....
...ma legenda....kad si u blizini nje nemoš
da se ne smiješ....to što je ispaljiwačica...
suuuuuper je....nea druge rijećii......
7. raz......trenutno slobodna.......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...crEsp0lliiNa....
....suuupper....ma cura je stwarno 0K....
...a neznam šta da napišem....kad je stwarno
dora...ide 7.raz
...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...duNchy....
...ma ll0da....w0l iisprdat nastawniike....
super je....(deiicina biwša suseda)..hh...
woli ić bicikl0m izwan županje-zna 0na.....
ide 7.raz....(za)uzeta-mesSariićka..
.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


..walle...
...mawa legenda....super je....
....zajebana do........ma ispaljiwać....
...7.raz....sl0bodna...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IwaNa.........
zmajica iz osjeka...
emo koji sluša cajke...hihi....
uwijek spremna pomoći.....i narawno
mrtwi ispaljiwać....1. srednje je...ima cool dečkacerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DoRiS.........
super cura....iako nije iz županje
swi smo je zawoljeli......ipak je ona
eni u rodu.....7.raz.sretno zaljubljena..zAuZeTa
naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DaRiO-IwAn......
njemu je uwijek zajebno....
prijatelj za 100...baš je sweet....
nema baš sreće u ljubawi....
pa cure utješite ga...1.srednje...nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...iiNka....
...ma to naš str0j za smijanje...hh....
...swe nar0dnjake zna napamet<---pohwala.....
....ispaljuje 100 i 1 na sat...
ide 7.raz...slobodna....

Image Hosted by ImageShack.us

aNa...
super frendica...uwijek je spremna
pomoci...woli se zezati.......
ma jednom rijecju legenda...
7.b.raz...slobodna...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


MiReLa...
ta sto woli ispalit...
legenda......super frendica...
slobodna...>

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoWi oN/oFF

by bLoG MaSteR (:

NeŠto o NaMa........





Image and video hosting by TinyPic



SiStErKe:


rolleyes Image Hosted by ImageShack.us

ImE-Jelena
NaDiMaK-JeLa
gOd-14
DaTuM rOđeNja-5.weljače1995.
sloBoDna........font>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ImE-Magdalena
NaDiMaK-Megy
gOd-13
DaTuM RoĐeNja-16.3.1996.
sLoBoDnA.....font>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ImE-Andrea
NaDiMaK-DeiCa
gOd-13
DaTuM RoĐeNja-13.2.1996.
sLoBoDnA.....
MSN-deachy_01@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<br />
<font color=#FF0000><font color=#3333FF>iMe-Ena<br />
nAdimAk-Enchy<br />
gOd-13<br />
DatUm RođEnjA-31.8.1995.<br />
sLoBoDnA...<br />
MSN-enchyzu13@hotmail.com</font>.</font><br />
<br />
<font color=#FF0000><font color=#3333FF>rAz-7.b.<br />
gRAd-Županja<br />
wOliMo-sebe,swoje prijatelje,dečke,<br />
rolanje, sk8-ere,odbojku,<br />
praznikie,ispaljiwanje.....<br />
nE woLiMo-neke osobe,<br />
umišljene ljude,uliziwanje,<br />
laganje,swađanje,ogowaranje,</font><br />
<strong><font color=#3333FF>ŠKOLU</font></b>...<br />
<font color=#3333FF>NaŠe oSoBiNe-wolimo ispaljiwat,spaljene,<br />
sretne,lude,owiisne-hh,<br />
jake na riječima,a i na djelima</font>,</font><br />
<b><font color=#3333FF>PONOSNE</font></b><strong><font color=#FF0000><font color=#3333FF>upoznajete nas-uwjeri te se...</</font>strong></font><br />
<br />
<br />
<a href=Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



---------------------------------------------------------

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

*Marisa&Mirna*
°Lily°
^Dora^

~Honey~

!Skoro normalana!
¤Wanesa¤
°Cresqolina°
)Marija(*Boky&Barbara*

--->aNcHy
˘MaLeNa˘
=NiNcHy=
°°°Sanja°°°
>>>NeLa<<<



Image Hosted by ImageShack.us

Posadit ću dvije ruže,
neka rastu nek` se druže.
U znak prijateljsva
među nama neka
cvjetaju godinama..

Image Hosted by ImageShack.us

Padala je kiša.
Kapi su bile teške poput
kamena
ili je to samo moje srce..
U ruci držim dvije ruže
Crvene
Plahe
Nepomirljive
Poput nje...
Ruže su plakale
Suze plave
Očajne suze
Suze kraja




~Ostavljena~
Danas sam jedna od
Ostavljenih..
Slomio si mi krila,
Uništio duh,
Ugasio plamen i
jednostavno...
Najjednostavnije..
Otišao..

srijeda, 27.08.2008.

....aKo sE ikaD sRetNeMo Ti pRođi,pRođi KoDa sE nEznAmO...JeDiNo TaKo MoŽeŠ Mi PoMoĆi...Da Te PreboLiM NekaKo...

...prijateljstwo....na wećini postowa piše da je prijateljstwo diwno,krasno.....
....istina je....prijateljstwo je jedna od najljepših stwari u žiwotu...ali ima i prijatelja koji ti znače swe,a tako te razočaraju i powrjede....ja sam imala najbolju prijateljicu....
bila mi je swe....nije me sram reći tko je ona....zowe se Lea....u nju sam imala potpuno powjerenje....stalno smo bile zajedno,swe smo tajne djelile....zajedno smo se smijale i plakale....a da bi se odjednom poswađale i zamrzile...do nedawno smo si bile swe,a sad smo sam bok za bok....a eto slučajno je došlo i do toga....nakon swađe smo jedna drugu ogowarale i ponižawale....al neki dan preko bloga smo se "pomirile" no ne iz prawih razloga....to je tako žalosno...kako žiwot mjenja ljude u minuti,u sekundi,u stotinjki...al ona sada ima swoje a ja swoje društwo....iako ta dwa društwa nisu u dobrim odnosima....ja sam sretna jer znam da me moje prijateljice i prijatelji nikada neće razočarati ni powrjediti....oni su uwjek uz mene...oni me tješe i wesele se samnom....i ja ih wolim kao nikog na swjetu....a pogotowo moje hermane:Megy,Deica,Ena,Petra i Doris....Ena seko puno te wojim i lijepo mi se prowedi na moru još owih par dana....pusa mojoj Deici i Megy....i weliki pozzz mom najbooooljem prijatelju Denisu.....i pusa jednom preslatkom dečku....
By:Jelena......
Ps.pozzz ljudi....wolim was..



| kOmAj (72) | PriNtAj | # |