Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.The feeling U have when he looks U in the eyes.

Status: Nije njega briga kao mene. Ide mi na jetra..
An ordinary girl trying to make her dreams come true..
.oni koje znam i oni koji su me na prvi pogled odmah osvojili.
Tina^^
Pile^^

Krava^^
Alien^^
Mrlja^^
Svinja^^
Dea^^

Need to know!

x Neobicna
x Beliber.. Bljedi. -.-
x 13 godina, navrsila u listopadu :D
x Volim svoje prijatelje i obitelj najvise!
x Big Dreamer!
x Volim slikanje i uredivanje videa..
x i ja imam njega <3

When i rule the world, your fucked.

"I want to be your favorite hello and your hardest goodbye."

My head says, “who cares.” But then my heart whispers, “you do, stupid.” Totalno <|3
...
"I Hate you... I love you too :)"

She’s beautiful but she’ll never admit it. When she smiles her whole face lights up.
And her heart is broken by a guy who doesn’t love her. And you know what? She actually cares..

Just breath^^

I wish love was like vollyball, I call 'Mine' and everyone back off!


When I first saw u, I didnt know how much u will mean to me..
The girl who seemed unbreakable broke, the girl who always laughed cried, the girl who never stop trying finally gave up. She dropped a fake smile as a tear ran down her cheek and she whispered to herself "i can't do this anymore"

x Afraid to show her feelings x




ponedjeljak, 15.11.2010.

. Kraj slomljenim srcima, ili samo početak ? .

Stvarno, predivno. Sjedim u svojoj sobi. Razmisljajuci o proteklom mjesecu.
Zadnji put kad sam pisala post odlucila sam da necu pisatio slomljenom srcu ili prokletoj ljubavi.
E PA OVO SAM JA, DOK KRŠIM SVOJE OBEČANJE.


Nek ode u racku. Digo mi je sve zivce koje imam i slomio ih. Sve osjecaje koje imam bili su zagrijani za njega.
Sve mi se treslo od njega. ON. Ime --> M Z. Pisala sam i prije o njemu. Volim ga, zakljucila sam jucer. Stalo mi je
previse, boli me svaka njegova rijec. Zbog srca (fejs srce --> <3) skacem ali zbog ne-odgovora placem. Kakav je ovo usr*ni svijet ?!
Ti si jedina osoba koja me moze oduseviti i ubedirati u minuti. Ne minuti, sekundi.

Zbog njega sam izgubila frendicu. Ne samo frendicu, jednu odnajvoljenih i najdrazih. NAJBOLJIH. Obecala sam
da nikada necu zbog decka to uciniti. Al me vuko on, previse i prejako. Nisam mu mogla odoljeti. Nemogu jos.
Nemogu si pomoci, doma, vani ili u skoli. Profesori vec pocinju kuziti. SIZIM. Aj se skuliraj mali. Skontaj svoje osjecaje
i prestani se igrat s mojima. Tako bi bilo najbolje za moje srce, koje jos uvijek kuca samo za tebe <3