Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.The feeling U have when he looks U in the eyes.

Status: Nije njega briga kao mene. Ide mi na jetra..
An ordinary girl trying to make her dreams come true..
.oni koje znam i oni koji su me na prvi pogled odmah osvojili.
Tina^^
Pile^^

Krava^^
Alien^^
Mrlja^^
Svinja^^
Dea^^

Need to know!

x Neobicna
x Beliber.. Bljedi. -.-
x 13 godina, navrsila u listopadu :D
x Volim svoje prijatelje i obitelj najvise!
x Big Dreamer!
x Volim slikanje i uredivanje videa..
x i ja imam njega <3

When i rule the world, your fucked.

"I want to be your favorite hello and your hardest goodbye."

My head says, “who cares.” But then my heart whispers, “you do, stupid.” Totalno <|3
...
"I Hate you... I love you too :)"

She’s beautiful but she’ll never admit it. When she smiles her whole face lights up.
And her heart is broken by a guy who doesn’t love her. And you know what? She actually cares..

Just breath^^

I wish love was like vollyball, I call 'Mine' and everyone back off!


When I first saw u, I didnt know how much u will mean to me..
The girl who seemed unbreakable broke, the girl who always laughed cried, the girl who never stop trying finally gave up. She dropped a fake smile as a tear ran down her cheek and she whispered to herself "i can't do this anymore"

x Afraid to show her feelings x




utorak, 19.10.2010.

Jedan, dva, tri. Tri decka? O M G !

Sjedim na krevetu, s laptopom na koljenima, biljeznicom od kemije pored. Radna biljeznica lezi otvoreno do mene isto. Umjesto
da radim DZ ja sam na kompu. Dopisujem se, s njima dvoje. Da dvoje ih je. Ah prije mjesec dana bilo mi je svejedno.

Sve je pocelo prije par dana. Lajk na fejsu, komentar na statusu, inbox, chat, formspring i zavrsili na skypu. Ja i dva decka. Super.
Moja ljubav prema onome koji mi se svidao prije bljedi.. nije njega briga. Hladna sam, ako nece on , necu se ni ja truditi.. Natrag na temu.
3 sata smo se dopisivali. Smijali, zabavljali.(Ajmo ih nazvat B1 i B2 xd). Prvog znam uzivo(B1), drugog znam iz videnja(B2). Dugo smo se dopisivali. Nisam mogla prestati misliti o njima, obojici. Dan poslje dopisivala sam se samo s jednim, s B2. B1 bio
je zauzet. Saznala sam da je upravo kod mojeg susjeda, tj. mog best frenda koi mi je javio da dodem do njih. Spremila sam
se i izasla iz kuce.
Dok sam ih cekali vani gledala sam neke slike na mobu. Doso je on i moj bff. Bacila sam pogled i osmijehnula se.
Bio je apsolutno, nevjeroatno predivan. Priso mi je blizu, jako blizu, da vidi sto gledam na mobitelu.
Bio je nekoliko centimetara udaljen. Pogled na njegovo lice iz bliza me rastopilo..

KidThat Makes U Smile, Can't Stop Smiling !