Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.The feeling U have when he looks U in the eyes.

Status: Nije njega briga kao mene. Ide mi na jetra..
An ordinary girl trying to make her dreams come true..
.oni koje znam i oni koji su me na prvi pogled odmah osvojili.
Tina^^
Pile^^

Krava^^
Alien^^
Mrlja^^
Svinja^^
Dea^^

Need to know!

x Neobicna
x Beliber.. Bljedi. -.-
x 13 godina, navrsila u listopadu :D
x Volim svoje prijatelje i obitelj najvise!
x Big Dreamer!
x Volim slikanje i uredivanje videa..
x i ja imam njega <3

When i rule the world, your fucked.

"I want to be your favorite hello and your hardest goodbye."

My head says, “who cares.” But then my heart whispers, “you do, stupid.” Totalno <|3
...
"I Hate you... I love you too :)"

She’s beautiful but she’ll never admit it. When she smiles her whole face lights up.
And her heart is broken by a guy who doesn’t love her. And you know what? She actually cares..

Just breath^^

I wish love was like vollyball, I call 'Mine' and everyone back off!


When I first saw u, I didnt know how much u will mean to me..
The girl who seemed unbreakable broke, the girl who always laughed cried, the girl who never stop trying finally gave up. She dropped a fake smile as a tear ran down her cheek and she whispered to herself "i can't do this anymore"

x Afraid to show her feelings x




srijeda, 13.10.2010.

Izlet u Punat.

Jucer bila na Izletu. Bilo savrseno *.*
Malo izvjesce:

Ugl. Krenuli smo u 8:10 ujutro, 7.B i 7.C. 7. A nije isao s nama -.-. U busu smo bili 1 ipo. Zezancija, zabava, pricanje, fotkanje i slicno. Kad smo dosli, cekaj, sa smo ono radili?? Brali masline? O da, usli smo u Maslinik i razgledavali. [Pile: U vidi amula! Ja: Srce u masliniku smo, to je MASLINA!]
Tip je bio jako ufuran. Gleali smo kako se radi ulje itd. Brali smo masline. Podjelio nas na 5 grupa i stavi veliku vrecu ispod svake masline. Mi smo nekih 30 minuta grabali i skupljali ih. Neke dvije kante je napunila nasa grupa. Najjadnije, mi se samo zajeb* i prljali. Poslje smo ostali vani, slikali se, jeli, sjedili i snimali reklamu za shaumu. [Svinja: Zasto su svi decki u tvome redu? Wow pogledaj taj sjaj Pile: To nisam ja, to je moja nova perika iz lidla (samo 9.99
kn) ] Busom smo onda isli do grada Punata. Imali smo 45 min, i setali okolo. Kupili lancice, naocale. Razgledavali.Vratili se do busa oko 12:40 i isli malo virit sa nam decki rade. Oni u parkicu ko mala djeca, ljuljacke, klackalice.. Oko 2
smo se skupili i opet krenuli busem do Velog vrha. Jeee! xD.
U busu, sjedili smo iza. Ne skroz iza, zadnjih pet sjedala bili su decki a sljedeca dva bile smo Krava i Ja. Ispred nas bile su Svinja i Pile (ne govorim
prava imena) Decki su dosli kod nas. Jedan sjeo na nas, dva kod svinje i pileta, i ostali iza. Zezancija. Kad smo stigli uzeli smo stvari i krenuli na dugu setnju. Hodali smo dugo, pratili znakove, penjali se satipo. Pricali, smijali se i jadali. Nakon dugog hoda i boli u nogoma napokon smo stigli na vrh.
Pogled je bio apsolutno prekrasan! Ostali smo tamo 15 minuta. Vjetar je puho ko lud. Mi mala ekipica odvojili smo se od ostalih i lezali jedni po drugima. Krenuli natrag, naravno duzim putem. Hodali neka 2 sata. Vjeroatno manje ali mene je biloo puno. Hodali preko kamenja, izvrnuli nogu parem 434 puta. Vidjeli par jezera. Izgubili se (isli smo u 12 grupica, svako sam bez profesora) Fulali smo put, zapricali se i zaboravili na znakove. Uh napokon dosli u bus. Jos Satipo vozenje. Sad su nam cekavci ukrali mjesta al ko ih *b*e! Sjeli u sredinu. Iza nas dva decka i ispred nas Krava i svinja. Vecinu vremena gledala sam oci jednog decka. OMG. Zeleno sa smedima. Svinja, milana i ja smo igrale s njim ko ce prije maknut pogled (znam jadno xd) Zabavljali smo se cijelo vrijeme, samo se meni neda pisat sto smo sve radili!