Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.The feeling U have when he looks U in the eyes.

Status: Nije njega briga kao mene. Ide mi na jetra..
An ordinary girl trying to make her dreams come true..
.oni koje znam i oni koji su me na prvi pogled odmah osvojili.
Tina^^
Pile^^

Krava^^
Alien^^
Mrlja^^
Svinja^^
Dea^^

Need to know!

x Neobicna
x Beliber.. Bljedi. -.-
x 13 godina, navrsila u listopadu :D
x Volim svoje prijatelje i obitelj najvise!
x Big Dreamer!
x Volim slikanje i uredivanje videa..
x i ja imam njega <3

When i rule the world, your fucked.

"I want to be your favorite hello and your hardest goodbye."

My head says, “who cares.” But then my heart whispers, “you do, stupid.” Totalno <|3
...
"I Hate you... I love you too :)"

She’s beautiful but she’ll never admit it. When she smiles her whole face lights up.
And her heart is broken by a guy who doesn’t love her. And you know what? She actually cares..

Just breath^^

I wish love was like vollyball, I call 'Mine' and everyone back off!


When I first saw u, I didnt know how much u will mean to me..
The girl who seemed unbreakable broke, the girl who always laughed cried, the girl who never stop trying finally gave up. She dropped a fake smile as a tear ran down her cheek and she whispered to herself "i can't do this anymore"

x Afraid to show her feelings x




petak, 08.10.2010.

x I thought word friendship meant more to you x

Sjedim u mraku. U mojoj sobi punog kreativnog nereda*. Citam odgovore na pitanja. Sjecam se svega sto smo zajedno prosli..
Uspona i padova, suza i smijeha, ljubavi i mrznje. Nikad nisam mislila da ce sve ovako zavrsiti. Citajuci tvoje odgovore (formspring) suza padne. Obrisem je i nastavim citat. Od kada smo se posvadali sve se promjenilo, naljutio si se bez veze, poceo me ignorirat. Prije si mi govorio
kako me volis kao prijatelja a sad me tu jebes u zdrav mozak.

Im done with u. I understand u got new friends, but that dosnt mean u have to forget about your oldones. Im not going to waist my time on someone who dosnt care anymore! I thought are friendship was special, but guess I was wrong. Goodbye, this time forever!

Nabavio si nove prijatelje a stare ignoriras. I sada su tebi svi bolji od mene. Dajes mi do znanja da je sve tamo bolje. Mozda i je. Odustala sam. Pokusavam vec dugo pomirit nas, jer si bio veliki dio moga zivota. Ali nista, dao si mi
do znanja da te nikada nije bilo briga. Udahnem i legnem na pod. Uspomene koje imam s tobom, su mi najdraze, najbolje. Barem su bile. Evo ih opet. Oci mi se pune suzama. Ali necu plakati za tobom, da je bilo pravo prijateljstvo, nebi ovako zavrsilo..

Kid that makes u smile, isnt in a good mood! Dont mess with her right now!