Komentari YeS/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

.The feeling U have when he looks U in the eyes.

Status: Nije njega briga kao mene. Ide mi na jetra..
An ordinary girl trying to make her dreams come true..
.oni koje znam i oni koji su me na prvi pogled odmah osvojili.
Tina^^
Pile^^

Krava^^
Alien^^
Mrlja^^
Svinja^^
Dea^^

Need to know!

x Neobicna
x Beliber.. Bljedi. -.-
x 13 godina, navrsila u listopadu :D
x Volim svoje prijatelje i obitelj najvise!
x Big Dreamer!
x Volim slikanje i uredivanje videa..
x i ja imam njega <3

When i rule the world, your fucked.

"I want to be your favorite hello and your hardest goodbye."

My head says, “who cares.” But then my heart whispers, “you do, stupid.” Totalno <|3
...
"I Hate you... I love you too :)"

She’s beautiful but she’ll never admit it. When she smiles her whole face lights up.
And her heart is broken by a guy who doesn’t love her. And you know what? She actually cares..

Just breath^^

I wish love was like vollyball, I call 'Mine' and everyone back off!


When I first saw u, I didnt know how much u will mean to me..
The girl who seemed unbreakable broke, the girl who always laughed cried, the girl who never stop trying finally gave up. She dropped a fake smile as a tear ran down her cheek and she whispered to herself "i can't do this anymore"

x Afraid to show her feelings x




petak, 08.10.2010.

I'm a survivor, I'm not gonna give up, I'm not gon' stop, I'm gonna work harder, I'm a survivor, I'm gonna make it, I will survive!

Petak. Jos bolje, neradni petak!

Lezim u sobi sa laptopom na koljenima. Sunce obasjava moju sobu. Napokon, nakon oblacnog i kisnog vremena! U moju Rijeku stigle su zrake
sunca i razveselile sve prolaznike
. Volim ja kisu, ali kad ovdije pocne nikada da stane. Opet sam pozitivna,
zakljucila sam da uvjek pretjerujem. Da uvijek zamisljam stvari teze nego sto jesu! Ali nema veze, to sam samo ja.
Odluka je pala. Necu vise razmisljati negativno. Jeli to zbog sunca vani ili zbog njegovog i mog razgovora jucer neznam.
Glavno da je sve uredu opet. Kako kaze Beyonce, I'm a survivor!


After all of the darkness and sadness,
Still comes happiness,
If I surround myself with positive things,
I'll gain prosperity!


Lezeci promatram svoju sobu i osmjehnem se na moj nered. Kako ga moje prijateljice zovu 'kreatvini'. Iskreno tu nije nista kreativno, case gdje nebi
nebi trebale biti. Roba pobacana svugdje, zice od svega i svacega. Papirici i omoti od vec neznam cega. Uzdahnem i pokusam se dignuti iz kreveta.
Neide, pre ljena sam za ciscenje.. Izgleda da cu to morati ostaviti za sutra. Tiho se nasmijem znajuci da cu to sutra opet odgoditi..

Kid that makes u smile is smiling again!