Izbjegavanje
[ # ]

Imam sklonost izbjegavanja ljudi.I to jaku.Znam da to nije dobro,da je nepristojno,ali to ipak radim.U zadnje vrijeme sam imala oko toga puno problema,ali nema veze,i dalje ću to raditi.Jednostavo,ako sam s nekim u lošim odnosima,ili sam se udaljila od nekoga,radije ću prijeći cestu i praviti se da ta osoba ne postoji nego javiti se.Npr. ne volim se javljati kolegama iz razreda iz osnovne škole.Zašto bi se javljala?Što ja imam s njima osim što smo djelili isti prostor 8 godina?Uopće me ne zanima njihov život.Kad bi se javila,to zahtjeva (prema nekom nepisanom pravilu) da moram stati i popričati s njima.Kako škola?Koji su vam profesori?Kako ocjene??Ma daj,kao da netko želi razgovarati o školi..ludI tako,kad ljudi pomisle da je prošlo ono vrijeme za koje mislimo da je pristojno,kažemo bok i odemo.Pristojno??Za mene čisto gubljenje vremena.Jednostavno mrzim imati ljude s kojima sam samo na bok.Pozdravljanje njih je čisti gubitak vremena.Ili će netko s menom biti prijatelj ili neću imati ništa s njim/njom.Možda se doima pomalo okrutno i hladno,ali ja znam biti okrutna i hladna.
Ni u školi se ne volim javljati ljudima.Jednostavno marim svoja posla,družim se sa svojom ekipom i ne badivan nikoga drugoga.Pored svih drugih prolazim kao da ih nema tamo.Možda možete reći da je to neka vrst obrambenog sustava protiv kretena koji me znaju vriđati,ne znam.Jednostavno sam takva.

Eto,mislin da sam vam samo to tila reći.Komentirajte ako oćete,ako ne,ne morate..Ostajte mi dobro,zdravo i veselo!mah

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


online

Free Counter
Free Counter

Trenutno najdraži citati..

  • "Life is like a box of choccolates,you never know what you`re gonna get..."
    -Forrest Gump

    "Život je jesti govna i pišati krv!"
    -Siniša Matić

    "Tvrdoglavi podnose samo one koji podnose samo tvrdoglave."
    -Siniša Matić

    "Dug je put do vječnosti,a mi ga prelazimo šutke i u miru.."
    -Azra


Dijelovi mog života

  • Svaka od osoba ovdje navedih(više ili manje) čini dio mog života i svojim riječima pomaže u mojoj metamorfozi u pravu i dobru osobu..Don`t ever go away!

    a ne,ti si..Najkompliciraniji blog koji sam ikad vidjela!Morat ćete malo mućnuti glavom da vidite što pjesnik želi reći..Ali koliko su njegove riječi komplicirane,toliko su PREdivne.Obavezno pogledati!
    Wish I Had An Angel Samo joj je 11 godina,a već je pjesnikinja i po!Nešto stvarno neviđeno.Runs in the family,I guess...(ne mojoj)
    Betty Jean - Iskrena.Divna.Pomalo tužna.Predivna pjesnikinja.Obavezno pogledati!!
    Marz & ß -ona i on,genijka i genij,luda i lud, digitronka i digitron...
    Ptičj Agripa - Jedan od najnenormalnijih blogova!Za krepati od smija!Obavezno pogledati!
    Pichillo - Ljubavni problemi jednog drugaša(između ostalog)
    Ljubičica - Razmišljanja jedne ljubičice....
    Amy - Vrlo interesantan život jedne (a)tipične cure iz Zadra!
    DMode - Kad s ovim likom imate posla,ima da slušate Depeche Mode ili će vas biti svukuda.. :P



ENTER