Introduction...
[ # ]

Pošto sam stavila smiješni i šašavi dizajn,a i dosadilo mi je biti pesimistična,nastojat ću ovaj blog pisati u čisto pozitivnom stilu,biti optimistična,vesela,vedra i sl..ali ako mi se slučajno omakne(a to je jaaaaako često),možda spomenem tu i tamo fraze poput "Želim umrijeti!", "ja sam glupa i dosadna",ali to možete slobodno zanemariti,jer to su samo napadaji jedne bolesti koju imam samo ja,a zove se Hanizam. Sigurno se pitate : što je to dovraga Hanizam?Čitate u medicinskim riječnicima,tražite u Wikipediji,ali ne nalazite ništa..Hehe..Hanizam imam samo ja,jedina na svijetu. Dakle, Hanizam je psihička bolest,a simptomi su pretjerana iskomplexiranost sa vrlo čestim napadajima privremenog ludila i primjesama dvostuke ličnosti. Impresivno,zar ne??To sam vam ja..i osićan se jako posebno zbog toga!
Ne vodim nešto posebno zanimljiv život,ali nastojat ću vam ga prikazati što je moguće bolje..Naravno,pošto je ovo jedan veseli blog,pisati ću samo o dobrim i pozitivnim stvarima,a ove loše ću nastojati izostaviti. Dakle,pravila ovog bloga za mene će biti :

1)Bez dubokoumnosti i filozofiranja
2)Bez predugačkih postova
3)Neću pisati postove za vrijeme napadaja Hanizma
4)Bez pesimizma
5)Biti redovita u pisanju postova

Hm...Čini mi se da već pomalo kršim prve dvije stavke pravila koje sam si zadala. Onda,da vam previše ne dosađujem,ja prekidan,a mi se čujemo vrlo brzo!

P.S. Dok ovo pišem,nalazim se u učionici informatike i pišem blogove umjesto da radim prezentaciju u Powerpointu!Zbog tog se osićan... BAŠ DOBRO!!
See ya!!

Vaša Saving Grace

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


online

Free Counter
Free Counter

Trenutno najdraži citati..

  • "Life is like a box of choccolates,you never know what you`re gonna get..."
    -Forrest Gump

    "Život je jesti govna i pišati krv!"
    -Siniša Matić

    "Tvrdoglavi podnose samo one koji podnose samo tvrdoglave."
    -Siniša Matić

    "Dug je put do vječnosti,a mi ga prelazimo šutke i u miru.."
    -Azra


Dijelovi mog života

  • Svaka od osoba ovdje navedih(više ili manje) čini dio mog života i svojim riječima pomaže u mojoj metamorfozi u pravu i dobru osobu..Don`t ever go away!

    a ne,ti si..Najkompliciraniji blog koji sam ikad vidjela!Morat ćete malo mućnuti glavom da vidite što pjesnik želi reći..Ali koliko su njegove riječi komplicirane,toliko su PREdivne.Obavezno pogledati!
    Wish I Had An Angel Samo joj je 11 godina,a već je pjesnikinja i po!Nešto stvarno neviđeno.Runs in the family,I guess...(ne mojoj)
    Betty Jean - Iskrena.Divna.Pomalo tužna.Predivna pjesnikinja.Obavezno pogledati!!
    Marz & ß -ona i on,genijka i genij,luda i lud, digitronka i digitron...
    Ptičj Agripa - Jedan od najnenormalnijih blogova!Za krepati od smija!Obavezno pogledati!
    Pichillo - Ljubavni problemi jednog drugaša(između ostalog)
    Ljubičica - Razmišljanja jedne ljubičice....
    Amy - Vrlo interesantan život jedne (a)tipične cure iz Zadra!
    DMode - Kad s ovim likom imate posla,ima da slušate Depeche Mode ili će vas biti svukuda.. :P



ENTER