nedjelja, 18.03.2007.

neda mi se razmisljati koji naslov da stavim

hello ljudi
pa kako ste vi meni kaj ima evo mene nakon dugoo vremena eto da vam kazem sutra imam nastup sa bendom
sviramo ac/dc
to je jedna dobra vijest
hehe
a da vam ispricam kaj je bilo zadnjih dana
u subotu ja imo koncert u glazbenom zavodu
i doli mene slusati karla brinda grigor i valent nazalost moja krafffna(tara) nije mogla doci jer je imala nastup
tak mi je zao ali na svu srecu vidli smo se u megiću
a mala moja tara kako mi je zao kad cijela ekipa ide naci a ona ne dode ma bilo ko kad dode
uvijek cijela ekipa mora doci
brinda car karla karlicka valent valjent grigor buftla i tara mala kraffffffffffnica su moja voljena ekipa i ebi ih mjenjo za nista
kako volim imati takeve dobru ekipu
cujte ljudi idem u subotu na drzavno iz klasicne gitare

drzite fige jer trebaju mi
ajde cujemo se chus

- 20:27 - Pljuni, brate (7) - Zarolaj, brate - Po lojtrici gor, po lojtrici dol