nedjelja, 07.01.2007.

evo i mene

evo i mene nakon dugog vremena katkad se pitam zasto vam nisam piso ljudi al eto i sada vam se javljam. najbolje vrijeme godine je praznici samo lijencarenje ako lijepo ne moze biti lijepse. jos bolje na tulumu za novu godinu sam stekao nove frendove jako dobre ne biste vjerovali. a kak je vama bilo? predobri su ovi praznici predobri radis kaj oces osim ad ti starc samo seru al ja sam se vec naviko i nije mi tesko podnositi njihove prodike iako su sve cesce i cesce. ali takvi su vam starci sta se moze. neznam kaj da vam kazem ljudi tolko vam nisam pisao da me vise i sram ali sada pisem. to je kao ispovijed imas griznju savjest zbog nekog grijeha a ovo je meni ispovijed za grijehove nepisanja. kao sto rekoh nemam vise inspiracije za pisanje pa vas sve lijepo pozdravljam.

- 22:41 - Pljuni, brate (5) - Zarolaj, brate - Po lojtrici gor, po lojtrici dol