ponedjeljak, 03.07.2006.

današnji hard rock dan

prvo je počeo grozno i starci su me zajebavali (ko i uvijek) oko toga da nije pospremljena kuća i tako to dalje i totalno sam popizdio i posvađo se s njima, jer non stop seru oko toga a ja nisam osoba koja bi sad tu pospremala osim ak nije kritično...hmda.
ipak, usred dana sam se razveselio svirajući sa jednom od sestara koja svira bubnjeve. bilo je super, ali to je bilo tek zagrijavanje za večerašnju 'gažu'. khm, zapravo svirku doma, koja je bila super, i svirali smo skupa sa klavijaturisticom mojom drugom najstarijom sestrom smoke on the water smo svirali, općenito deep purpleovce, i mirror od dream theatera, i pomalo under a glass moon, ali to sam pimplao jer ne znam cijelu ah i da.

i dobro idem ja daje svirat pozdrav

naravno gitaru.

pozdrav svima aj bok

- 21:58 - Pljuni, brate (4) - Zarolaj, brate - Po lojtrici gor, po lojtrici dol