petak, 02.06.2006.

moj jedan jedini dan u mom jedinom životu

neki dan, dakle, točnije rečeno, molim lijepo, da ne bi bilo nismo znali, sam markirao. o da. zašto? jer nisam naučio hrvatski a pisali smo cijelogodišnji test. isuse, ne bi ja.... uglavnom, išao sam u algoritam malo, za promjenu, jer ne čitam, ali u roku od rekordnih dvije minute sam izašao van, jer sam se osjećao izgubljeno, zbunjeno, zatvoreno pod tim pritiskom polica knjiga. dobio sam zadatak kupiti sestri jednu knjigu. nadam se da će ona meni nabaviti još cda od AC/DCa. i da će kupiti nešto. nije jeftina ta knjiga. al ja ću joj kupiti jer sam dobar brat. no dobro. išao sam u profil megastore, no da bih izbjegnuo neugodan osjećaj koji me zatekao u algoritmu, otišao sam dolje u cd shop, i sav presretan vidio plakat od gunsa. haha. i majicu od RHCPa koju ću kupiti svojoj curi. ma ja sam savršen sin, brat, i dečko. hahahaha. jako smiješno.

imao sam još prilično vremena, otišao sam na sladoled, i kako sam imao još puuuuuuuuno vremena, a moja tramvajska karta je ostala neiskorištena, a ja pametan ostavio pokaz doma, stisnuo sam zube, pregrizo jezik, i otišao u knjižnicu. o da!! vjerujte mi. no, onda sam skužio da sam zaboravio i iskaznicu, pa nisam mogao na kompjuter igrati o-game. to me bacilo u depru. to mi je velika strast. jako velika. uglavnom, da nastavim dalje. nisam se dugo zadržao na tom mjestu, pa sam lunjao po gradu, i za oko mi je zapeo fender shop. tamo sam potrošio poprilično vremena. mislim da je to jedino mjesto na kojem se osjećam sigurno smijeh. isprobao sam stratokaster, iako ga imam doma, i mogu slobodno reći da je ovaj moj stoput bolji, valjda zato što je stariji. vidio sam sonor bubnjeve, za kojima moja sestra već određeno razdoblje žudi, pa sam lupao po bas bubnju, tu i tamo po kojoj čineli, i slobodno mogu reći da nemam pojma. baš kao i ona. (što sam bezobrazan.) sve u svoje vrijeme.nisam se ni okrenuo, već sam morao doma, gdje sam morao dati izvještaj o testu (aha) određenim autoritativnim osobama.

dakle.

to je to.

p.s. - ako niste znali, zajebavam se. ja nisam takav idijot da tako pišem, nit sam umišljen. daklem, govorim o načinu pisanja. radnju protumačite sami.

- 11:41 - Pljuni, brate (6) - Zarolaj, brate - Po lojtrici gor, po lojtrici dol