SvE i SvAsTa..OD sLikIcA dO pJeSmIcA..xD

Image Hosted by ImageShack.us


Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!

Image Hosted by ImageShack.us


Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu!

Image Hosted by ImageShack.us


Imam hobi...trčim po sobi...mučim sebe
mislim na tebe...volim te više od sebe,ali kad
razmislim, ma ko te je.. bolja sam od tebe!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!

Image Hosted by ImageShack.us


Teško je vidjeti sunce,a ne vidjeti njegov sjaj,
teško je voljeti nekog,a znati da je kraj!!


St. Jimmy Lyrics


##################

kAkO tI sE sViDa MoJ bLoG???
kJuuT
OKe
SuPeR
pReDoBaR
uZaSSS
BRiSi Ga
  
pollcode.com free polls

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MaLLa / Schwabica

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

neSto O meNi

Image Hosted by ImageShack.us


iMe: Petra
nAdImAk: Pepa
rOdEna: 4.6.1994.
zIvIm U hvArU
IdEm U 8 RaZreD
hOrOsKoP: blizanac

Image Hosted by ImageShack.us


SlUsAm: Punk
nAj GruPa: evanescence, simple plan, green day, sum 41, plain white ts,..
nAj pjEvAc: garvin degraw, ben jelen..
nAj PJeVaCiCa:amy lee, avril
nAj pJeSmA: Far away, a lonley september, pieces, your love is just a lie..

Image Hosted by ImageShack.us


nAj FiLm: mmm...kako se rijesiti frajera za 10 dana..xD
nAj SeRiJa: Tree hill
nAj GlUmAc: Chad M.M., Robert Pattinson..
NaJ gLuMiCa: Keira N., Sophia B., Kristen S. ...
nAj KnJiGa: Sumrak

Image Hosted by ImageShack.us


NaJ pRijE: Andrea, Petric, Lukre, Ivana, Ines...
nAj PrIjAtElJi: Josko, Raja, Lolo, Tasina, Kelava, ...

Image Hosted by ImageShack.us


ljUbAv: Happy in love..but still free..xD
Image and video hosting by TinyPic

lInkIcHi

...sTaViT cU iH..nE bRiNiTe..=D
################
.....
..
NeStO sTo MoRaTe ZnAt O mEnI...hhh...
..obsjednuta sAm StArKaMa..OBoZaVaN iH...
.............
Image and video hosting by TinyPic
...............
Image and video hosting by TinyPic
............
Image and video hosting by TinyPic
...........
Image and video hosting by TinyPic
...........
Image and video hosting by TinyPic
..........
Image and video hosting by TinyPic
........

srijeda, 01.10.2008.

...::WeeE NaPOkOn PoSt::,,,

..Da stvarno..napokon pisen post..to me malo iznenaduje..hehe..
..posto mi se stvarn nea...uffff...stvarn mi e zao sto kasnim s
komichima..al eto jedva da naden vremena za komp..kaj da vam
kazen..skola kriva za sve...i nean pojma sta da napisen..kaj da van kazen???..ubuduce ako imate nekakve ideje za post javite mi.
.jer ja san trenutno bez ikakve inspirejšn...=(
...evo vam jedne slicice za pocetak....
Image Hosted by ImageShack.us


....paaa..nezzz..kod mene nea niss novo.nazalooost..kmeee..ajme
da veceras mi dolaze prijatelji iz njemacke...weee...jedva cekan.. nisan ih vidjela odaavnoo..blago njima..sad im nea skole..jer su im neki praznici..bice misec dana...zasto kao nass nie tako??kmeee..
..jedva cekan da prode jos ova godina..da iden u srednju.. vjerojatno cu u split..al tesko mi e ostavit ekipu ovdje...uzaasss..nekak mislin ak buden isla u split da necu vise ostat dobra s nekim s kojima san sad...i to mi e grozno....šmrc...al eto...probat cu ostat s njim u konkticu...hh
..ovaj mislin da bi sad bilo krajnje vrijeme da iden strabat bio...ispituje nas....uzaaaaassssssssssssssssss...aj aj idemmmm...
pozzzeeki:-ekipi od sinoc
-simpi..ofc..l.y.
-ivani i mariji u minhenu...aa blago
im se...
-andrei..anji...i cilom razzu
-i ofc..svima vamo koji citate
.....okeej sad bi trebala stvarnoooooooo ic....komaj te mi....puffa svima...



| Komentiraj (64) | Printaj | -*- |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.