< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: PoisonWings
Komentari On/Off

Opis bloga

blog koji nastaje u trenutku totalnog kaosa u mom životu..


What is your weird quotient? Click to find out!



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace




Linkovi

Žena Zmajthumbup
"Bedasta"thumbup
SuperSlajkathumbup
Proširene vene :)thumbup
Jedan (ne)običan slon..thumbup
Bang Bang Annthumbup
Horny Rider ;)thumbup
Caseythumbup
Sandokansthumbup
Majathumbup
Rosssannathumbup
Danchithumbup
Bezazlenathumbup
DanZaMetakthumbup
Alan B' Stardthumbup
Tijathumbup
DoKoSkethumbup
diana11thumbup
kurva ili svetica, pitanje je sadthumbup
Natashathumbup


Mail;
hera22@net.hr


CLOCKS

The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing

Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head and a
Trouble that cant be named
A tiger's waiting to be tamed singing

You are
You are

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing

Come out upon my seas,
Cursed missed opportunities
Am I a part of the cure
Or am I part of the disease, singing

You are, you are, you are
You are, you are, you are

And nothing else compares
And nothing else compares
And nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home wTija

Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Counter

hit Counter

ponedjeljak, 20.08.2007.

SREEETAN TI ROOOĐEEENDAAAN!!!

Koja slučajnost..

Baš sam stavila slušalice na uši, navila Dina da svira i surfam netom..

Čitam horoskope i skužim da mi danas Dino ima brzdej!!

Živio ti meni kralju sto godina!!
Hvala ti na predivnoj muzici...

I tako..
Nego vratimo se na to da čitam horoskope ko sumanuta, posjećujem web stranice sa razno raznim free tarot readingom...trlalanut

Najjači mi je onaj u jutarnjem koji započinje ovako:

Krene li vam nešto nizbrdo, ne trudite se spasiti situaciju po svaku cijenu. Možda vrijeme pokaže da je tako i bilo bolje.Bit ćete skloni analiziranju i uočavanju detalja, no ako ste nedavno upoznali osobu o kojoj malo znate, naći ćete se pred zidom. Dotična osoba probudit će u vama proturječne osjećaje, a nedostajat će vam intuicije da nekako proniknete u suštinu. Budite hrabri i prihvatite rizik.


Ma pljes pljes pljes!!

Još jedan dokaz da je naziv mog bloga pogođen..

Mrzim kad mi retaj jedan ne odgovori na poruku...
Zamišljam da mu je u tom trenu prošla motorna pila preko svih deset prstiju i da je na šivanju..
I da operacija dugo traje...
Da je došlo do komplikacija i da je u komi...
I da jadan poslje pokušava napisat poruku nožnim prstima ali mu ne iderofl

Nazovite to ženskom inuticijom ili posljedicom hormonalnog disbalansa ali meni tu nešto smrdi..
Ne mogu se otet feelingu da je ovo u subotu bia naš zadnji susret..

Ma serem pizdarije, ne obazirite se na mene..
Ludim...

Treba me uspavat za vrijeme PMS-a!
Majke mi moje!

Trebala bi malo prominit ploču i smanjit doživljaje...
A ne u istoj tisućinski odgovorit na njego sms, nego kao i on meni, prosjek odgovora 3 do 4 s.a.t.a!!

Interesantno, svi ti njegovi postupci su totalno drugačiji i kose se onome kako se ponaša kad smo zajedno i ono šta je meni najvažnije, njegove oči mi govore ono šta bi tila ćut...

Još da mu dođe do usta, bilo bi dobro...

A možda ipak krivo vidim...
Jebat ga, nosim leće...

Nakon šta mu napišem da mi je svaki put sve teže rastat se od njega i da mi sve više nedostaje, bio je muk...
muuuk...
No sms!!

Glupa kakva jesam pošaljem malo zatim poruku u stilu "Zlo jedno, nikako te navest na to da vidim osjećaš li išta.."

Jel Vam baaaš moram reć da su prošla 4 sata od toga i da je moj inbox i dalje FAKING EMPTY

Kaže se da ponekad šutnja govori više od riječi...

Blaaagoooo meeeniiii!!!!!!!

Minjam profesiju..
Idem u piromane!!
Burn baby burn!!!



22:30 // Komentari 3 // Isprintaj// *//

<< Arhiva >>