< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: PoisonWings
Komentari On/Off

Opis bloga

blog koji nastaje u trenutku totalnog kaosa u mom životu..


What is your weird quotient? Click to find out!



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace




Linkovi

Žena Zmajthumbup
"Bedasta"thumbup
SuperSlajkathumbup
Proširene vene :)thumbup
Jedan (ne)običan slon..thumbup
Bang Bang Annthumbup
Horny Rider ;)thumbup
Caseythumbup
Sandokansthumbup
Majathumbup
Rosssannathumbup
Danchithumbup
Bezazlenathumbup
DanZaMetakthumbup
Alan B' Stardthumbup
Tijathumbup
DoKoSkethumbup
diana11thumbup
kurva ili svetica, pitanje je sadthumbup
Natashathumbup


Mail;
hera22@net.hr


CLOCKS

The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing

Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head and a
Trouble that cant be named
A tiger's waiting to be tamed singing

You are
You are

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing

Come out upon my seas,
Cursed missed opportunities
Am I a part of the cure
Or am I part of the disease, singing

You are, you are, you are
You are, you are, you are

And nothing else compares
And nothing else compares
And nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home wTija

Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Counter

hit Counter

utorak, 31.07.2007.

KAKO MI DVIJE ČOKOLADNE KRAFNE MOGU ULJEPŠAT DAN I KAKO SU BOSANCI LJUDINE IPO.....

Evo mene nakon kraće stanke..
Nije se baš puno toga izdešavalo….a možda i je..zavisi kako se uzme…

Danas sam imala baš dobar dan na poslu..
Mladi par, pretpostavljam Bosanci, došli su mi u dućan…

Pomogla sam joj izabrat neke dvije krpice i ode ona u kabinu…

Proba prvo jednu - super!
Proba drugu - dizastr!
Kažem ja nemojte se ljutit ali ta vas samo još više postara..ružna mi je…ružno vam stojinono

Jebi ga, izgleda da je ovo bia jedan od onih iskrenih trenutaka…

Pitam ja onda njenog čovika šta on misli…

Kaže On da je i njemu ona prva bila draža..

I tako ja ženi zapakiram tu krpicu..otpratim ih sa smješkom …

Kad eto vam njih za 3 minute sa dvije čokoladne krafne!!

«Evo kad ste bili tako ljubazni, nešto za Vas»

Kao da sam Boga vidila kad sam vidila onu kesicu iz prerade!!!
Ostala sam bez teksta!
Zahvalila sam im od srca!!

Mmmmm čokoladne krafne…mmmm

Kako me to oraspoložilo!!!
Bosanci su pravi ljudi!!
Obožavam ih!!

Inače, čekam da mi počne dr. House!!!

Ali najvažniji podatak od sviju koji jednostavno moram podijelit sa vama je taj da ovaj petak Dino ima koncert u Splitu!!!

Prekrašno!!

Nemam pojma hoće li tko ići s menom..
Ova jedna ima pir..ova druga radi ujutro…ProšireneVene oćeš ić sa mnom??

Radim i ja ujutro ali me to ne interesira ni najmanje!!
Da sam do vrata u gipsu na Dina se ide!!!

Ne bude li nitko htio ići iđem sama!
Ne triba mi nitko!!!

Tako da u petak imam koncert, a u subotu…a u subotu imam..imam….ma neću ništa otkrit da se ne ureknem…

Dobila sam poziv i za ovu subotu ali sam odbila…
Morala sam odbit..
Sad ne moram…

Ali o tom potom…

Ovu subotu sam bila vani..tj.bar ja tako mislim..
Vodka mi je previše slatko klizila niz grlo pa sam imala situaciju *Bogu dušu Bog je neće…*

Uf..

A sto puta sam rekla kako neću grickat dok pijem (je sto posto je do toga hahaa)

I kažem priji «Stara ja sve mogu ali ne smijem grickat dok pijem»
-« Makni taj štapić iz ruke» -kaže ona…
-«Ma šta će mi bit od tri štapića…»party

Na kraju malo po malo vjerovatno ih je bilo 33 a ja sam se u 2 sata praktički borila za život…

Hahaa

Šta pijem kad mi škodi…

Eto ga…

Poljubac svima!!! Baš svima!!!
Čak i onima koji su ljuti na menenonono

22:16 // Komentari 9 // Isprintaj// *//

<< Arhiva >>