< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Design by: PoisonWings
Komentari On/Off

Opis bloga

blog koji nastaje u trenutku totalnog kaosa u mom životu..


What is your weird quotient? Click to find out!



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace




Linkovi

Žena Zmajthumbup
"Bedasta"thumbup
SuperSlajkathumbup
Proširene vene :)thumbup
Jedan (ne)običan slon..thumbup
Bang Bang Annthumbup
Horny Rider ;)thumbup
Caseythumbup
Sandokansthumbup
Majathumbup
Rosssannathumbup
Danchithumbup
Bezazlenathumbup
DanZaMetakthumbup
Alan B' Stardthumbup
Tijathumbup
DoKoSkethumbup
diana11thumbup
kurva ili svetica, pitanje je sadthumbup
Natashathumbup


Mail;
hera22@net.hr


CLOCKS

The lights go out and I can't be saved
Tides that I tried to swim against
Have brought me down upon my knees
Oh I beg, I beg and plead singing

Come out of things unsaid
Shoot an apple off my head and a
Trouble that cant be named
A tiger's waiting to be tamed singing

You are
You are

Confusion never stops
Closing walls and ticking clocks
Gonna come back and take you home
I could not stop that you now know singing

Come out upon my seas,
Cursed missed opportunities
Am I a part of the cure
Or am I part of the disease, singing

You are, you are, you are
You are, you are, you are

And nothing else compares
And nothing else compares
And nothing else compares

You are
You are

Home, home where I wanted to go
Home, home where I wanted to go
Home, home wTija

Linkovi



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Web Counter

hit Counter

srijeda, 28.02.2007.

News

Kao i većina ljudi tako i ja imam neke svoje slatke male rituale..
Nema mi ništa draže nego započet jutro uz Jutarnji i kavu,subotom dodam k tome i dnevnu ponudu iz Germanije..
Tako jutros zgrabim Jutarnji i na zadnjoj strani piše kako je zamjenska učiteljica
otkinila škarama jezik učeniku..
??????????
Najgluplje od svega je to šta dotična učiteljica tvrdi da je to bilo slučajno..
WTF??
Slučajno!
Kako?
Kako se to "slučajno" nekome može otkinit jezik..
Mislite šta oćete ali ja to ne razumim...
Riječ "slučajno" od danas dobiva drugo značenje...

I tako čitam ja dalje i pročitam članak kako je obitelj koja je nedavno izgubila sina starog
svega 9 dana izbačena iz svog podstanarskog stana...
Naime dijete je umrlo od upale pluća a pametni novinari su počeli nagađat kako se
radilo vjerovatno o zlostavljanju...
A mislim ljudi moji,ne možete takve stvari pisat tek tako!!
Obitelj izgubila novorođenče a gamad ih još optužuje da su oni krivi za smrt..
Baš se pitam jesu li iti jedne sekunde promislili kako će to utjecat na
njihov život..
Naravno,gazda ih je izbacio iz stana bez da se uvjerio da li su ti navodi
iz novina točni..
I gdje će ti ljudi sada??
Srećom ima još dobrih ljudi pa ih je neka žena primila u svoj dom u Kaštelima.

Nije tu kraj...

Nabasam na tekst o malom dječaku koji je premješten iz jedne škole u drugu..
Zašto??
Navodno zbog problematičnog ponašanja...
Ma dajte..
Kad ste čuli da roditelji pišu peticiju za izbacivanje dijeteta zato šta ga pere pubertet..
Ima djece koja gađaju učitelje kredama i šta ti ja znam šta sve ne rade
pa nitko ne piše peticiju protiv njih,ali kad je dijete "problematično" a uz to je i crnac e onda
svi vile i baklje u ruke i ajmo....
Hajka može početi!
Evo vam i linka,pa ako imate volje pročitat
Dječak crnac prognan iz škole

Gade mi se takvi ljudi!!
Ma mogu govorit i pisat šta ih je volja ja sam uvjerena da su to napravili
jer je mali crnac!

Od danas ću čitat samo sredinu Jutarnjeg..
Čitat ću tko od slavnih i poznatih ima novu frizuru..tko je pušia marihuanu na plaži...Tko je usvojio još jedno dijete...tko je prdnia i tko od njih nije srao tri dana pa sad javljaju da je sve okej!
The poison has left the building,svijet može odahnuti...








10:30 // Komentari 11 // Isprintaj// *//

ponedjeljak, 26.02.2007.

To be or not to be...

Jutros sam krenila na posao i kraj HNK-a su ljudi vadili scenu od predstave koja
je valjda sinoć bila..
Velika vrata sa stražnje strane pozornice su bila otvorena i ja sam proćirila..
Vidila sam reflektore pozornice...

Sitila sam se kako sam se oduvijek tila bavit glumom..
U vrtiću sam glumila u nekoj predstavi di sam bila obučena kao medo..
U osnovnoj sam se upisala na nekakav tečaj glume..
Živcirale su me govorne vježbe o Petru i pet jaja blalaa pa nisam dugo tamo ostala
Nisam kužila značaj svega toga..
Ja sam samo tila stat na pozornicu i glumit
U srednjoj sam glumila u predstavi Hamlet u Mrđuši donjoj (tako nešto)..

Sad kad sam vidila one reflektore došla mi je želja da se učlanim u neku glumačku radionicu.
Samo di toga ima u Splitu???????????
Malo sam googlala i pronašla nešto slično u Gradskom kazalištu mladih..
Baš ću se raspitat..

Kad već ne radim posao koji volim da bar imam neku zanimaciju u životu
koja će mi pružit kakvo takvo zadovoljstvo..

Zašto ne probat..

Inače,sad me neki tekst na blog.hr-u sitia kako vam nisam ispričala da sam
bila u striptiz baru u Tampi..
Hehehe uvalila sam predivnoj crnkinji dolare među grudi..
Koje tijelo je ženska imala..
Jebalo majku,da vam pamet stane..

Prije nego je počela plesat zaustavila sam je i pročakulala par riječi s njom.
Kaže da je polu Jamajkanka (valjda se to tako kaže) i polu Dominikanka..

Sjedila sam kao u filmovima u prvom redu a ona je mahala guzicom samo za mene..

Uf...


UPDATE:
Pisac kojeg obožavam i kojeg pratim od davnih dana,još dok je pisao za Slobodnu
Dalmaciju i izlazio svakog četvrtka u TV Spektaklu,trenutno se nalazi u Americi i
na humorističan način je opisao sve one stvari koje su i meni privukle pozornost dok sam
bila u Americi..
Dok sam ga čitala kao da je moje misli od prije misec dana prenia na papir..
Od iritantne ljubaznosti do,za Amere,nepoznanice pojma "pješak"

Evo vam linka:
Tomić vol.1

Evo vam i nastavak članka,čovjek se,naime,još tamo nalazi..
Tomić vol2

10:30 // Komentari 10 // Isprintaj// *//

četvrtak, 22.02.2007.

Don't worry be crapy

Raditi u firmi gdje 6 žena imaju usklađen menstrualni ciklus
daleko je od primamljivog..
Fasciniram me kako se to sve poklopi u roku od 2 dana..

Koliko se mi god slažemo kad nisu "dani ludila" toliko si skačemo
za vrat u doba prokletog pms-a!

Nije ni čudo šta su neki zločini ženama progledani kroz prste..
Pa u stanju sam ih sve objesit naglavačke na telefonske stupove!!

Jedna od kolegica mi hitno treba primit penis u erekciji jer je stvarno
postala nemoguća!

Moja baka od svojih 66 godina manje grinta i normalnija je od nje..

Frustriranog li čeljadeta,twenti 4 seven,ljudi moji..

Ova jedna me napada da zašto tjednima šutim i držim se postrance

????????????

Da svi imamo problema ,da se moram drugačije ponašat blablaa
jer joj takvim ponašanjem kvarim raspoloženje!

Ženo Božja,niti se diram u koga niti koga gnjavim,ako mi se šuti šutjet ću..
moja fucking stvar..
"Zabiješ se u svoj kutak i povučeš se u sebe.."
Pa neću ić okolo plakat i kukat..
Not my style
Napala me zašto ne pričam s nekim ako me nešto muči..

A šta ću pričat..ŠTA!!!
Kad počnem pričat onda me osuđuju..

Groze se kako Ga mogu voljet a zabranjen mi je po
svim mogućim i nemogućim pravilima..

Jebite se s tom lažnom zabrinutošću..
Šta oćete,da Vam dam materijala za kokodakat okolo kako netko
može radit takve stvari..

FUCK NO!!!

Koji kaotičan dan!

Luda sam!!
Totalno!
Disco club sam za podivljale hormone!!!puknucuburninmad








15:08 // Komentari 12 // Isprintaj// *//

utorak, 20.02.2007.

Where the hell is everybody going!!!!!!!!!

Ma dajte ljudi...
Svi su mi dragi ljudi ponestajali..
Prvo blesavi exnexu,pa luda annabeth,floki će se vratit kad-tad,
Nika nestala,Pantera nestala..a jebate,oće li i mene pojest mrak..

Proširene vene češće šiša nokte na nogama nego šta piše postove...

aaaaaaaagrhhhhh

A šta ćete,tako to ide u životu...

Ništa,odoh ja tražit neki svijetli predložak za ovo jada od moga bloga...

UPDATE:

Hvala na migu za inbox,draga moja...
Nego,evo sam otkrila predložak za mene..
Mačka sa plavim očima...
Ne može bolje!!!


10:19 // Komentari 6 // Isprintaj// *//

srijeda, 14.02.2007.

Sunce!!!

Dobila sam ječmenac!!!
Kojoj sam se trudnici ja to zamjerila...

Neki dan sam čitala jedan blog di se u kontekstu spominje ječmenac..
Promislila sam u sebi kako ja to nikad nisam imala.
I eto ti ga na..za par dana nasadi se ječmenac na mom oku.
Jel moguće da sam ga svojom blesavom ali jakom autosugestijom
prizvala.
Ne znam da li se itko sića ali jednom sam vam rekla kako
mi je moć autosugestije jaka.

Zar je moguće da sam toliko bolesna u glavu??

Đizs Krajst kako me boli oko..
Isčupat ću si kapak!!!

Nego,danas je sunce granilo...
Joooj srićeeee
Nego danas nam je i Valentinovo!
U početku sam previše očekivala od ovog dana,(mlado-ludo),
tako da bi se svaki put razočarala pa mi više uopće
nije napet 14.02!
Doduše,imala sam par lipih večeri na današnji datum,ali svejedno
mi je ovo omraženi praznik.

Have a nice day!
I sretno vam Valentinovo!
Tko ga bude slavio,želim mu da se lipo i romantično provede!!cerek
Image hosted at bigoo

S. Valentine images



p.s. Jedina pozitivna stvar ovog Valentinova je ta šta na Otvorenom radiu sviraju
tako dobre ljubavne stvari.
Kako me ugodno iznenade one stare stvari..


UPDATE U 13:51
Sluzbeno obznanjujem da mi se bljuje od ljubavnih pjesama.
Too much mi ih je slušat pola dana!!!nut
A baš su mi jutros lipo sile..

09:57 // Komentari 7 // Isprintaj// *//

ponedjeljak, 12.02.2007.

Sunca mi dajte

Opet sam u fazi kad u nedilju u 18 dobijem poriv za
povraćanje kad se sitim da je sutra radni dan.
Još me 5 dugih sati čeka na radnom mjestu a ja nemam pojma
kako ću to izdržat.
Zamalo sam jutros javila da imam fibru i da neću doć!
Al ono..kome danas nije tlaka radit...

Satrala me ova kišurina tokom cilog vikenda.
Nismo mi ovdi u Dalmaciji navikli na to.
Di god da sam otišla:na kavu u kafić kraj kuće, u keruma,u dm-s svi
grintaju zbog kiše.
Nitko ne priča o ničemu nego o tome kako može padat bez prestanka 2 dana..

Dobro se ljudi nisu počeli bacat kroz prozore od tuge i depresije..

I danas je neki šugavi dan...
Ajme kad će granit sunce..

Čangrizava sam do jaja,idem sama sebi na živce!

Kad će lito više..

11:09 // Komentari 4 // Isprintaj// *//

ponedjeljak, 05.02.2007.

Mr. Big

Dobila sam sve epizode sex & the city-a...

Doziram epizode na kapaljku!

Onaj Mr. Big me podsjeća na Njega...

Da li svaka žena u svome životu mora imati nekog svoga Mr.Big-a?
Onaj koji nikad neće bit prežaljen,za kojim će vam koljena uvijek zaklecat,srce uvijek
brže zakucat...

Zašto ga nakon svega ne mogu mrzit nego mu se uvijek vraćam??

Pokrenem si život,odvezem se na neki drugi kolosjek ali na kraju ne izdržim dugo da ne ukradem
sat-dva i utonem u njegov zagrljaj...
Ni s jednim muškarcem nisam osjetila takav osjećaj pripadnosti,jednostavno sam potpuna i sigurna s njim...

Duga je to priča dragi moji...
Priča koja usprkos svim pokušajima da joj dam jedan kraj neće nikad završit...

Zašto uvijek mora postojat Mr.Big?
I zašto kad već postoji,ne završimo s njim...

Image Hosted by ImageShack.us





13:36 // Komentari 12 // Isprintaj// *//

četvrtak, 01.02.2007.

There's no place like home!!!

Evo me nazad!
Konačno!
Nikako dočekat da se vratim...

Bilo mi je užasno!
Ne pitajte zašto!!!
Katastrofa!!

Nisam si kupila niti jedan suvenir samo da me ne podsjeća
na tih 7 dana!

Otišla sam u Universal studio i to je,ajmo reć,jedina stvar koju sam vidila..
Al osim toga...ma ne pitajte ništa,traumatično iskustvo.

Btw.Let je bia genijalan..
Gledala filmove i uživala :))

Jedva sam se čekala vratit...

Inače šta ima s vama..

Moram sredit slike pa ću možda stavit koju...

Pozdrav





08:52 // Komentari 12 // Isprintaj// *//

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>