KomenTariChi yep~nOP


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TeksTovi PismiCa


"American Idiot"

Don't want to be an American idiot.
Don't want a nation under the new mania
And can you hear the sound of hysteria?
The subliminal mind fuck America.


Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.


Well maybe I'm the faggot America.
I'm not a part of a redneck agenda.
Now everybody do the propaganda.
And sing along to the age of paranoia.


Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.


Don't want to be an American idiot.
One nation controlled by the media.
Information age of hysteria.
It's calling out to idiot America.


Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.


"It's My Life"

This is a song for the broken-hearted
No silent prayer for the faith-departed
I ain't gonna be just a face in the crowd
You're gonna hear my voice
When I shout it out loud


It's my life
It's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just wanna live while I'm alive
It's my life


This is for the ones who stood their ground
For Tommy and Gina who never backed down
Tomorrow's getting harder make no mistake
Luck ain't even lucky
Got to make your own breaks


It's my life
And it's now or never
I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life


Better stand tall when they're calling you out
Don't bend, don't break, baby, don't back down


It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive


It's my life
And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
(It's my life)
My heart is like an open highway
Like Frankie said
I did it my way
I just want to live while I'm alive
'Cause it's my life!







Image and video hosting by TinyPic

Ime:Ana xP
Nadimci: Anchy, Anchyca, Ane (LoL)
Prezime:nije bitno
Razred:završila nesretni 6.b :D
Živim u :jednom malom mistu hehe
Pala s Venere:17.09.19xx.
Frendowi: svi
Frendice: sve koje to zele bit xD

Image and video hosting by TinyPic

LoLiM

-kOmp
-mSn
-SeBe
-nJeGa...
-FrenDoWe
-FrenDiCe
-ObiteLj
-MoJ DobRi, StaRi mP3
-ČokoLaDu
-OpĆeniTo sLatkiŠe
-Moi BloG
-TipKat pOstoVe
-sLiKe
-PleSaT
-PivaT
-DobRo Se pRovesT

Image and video hosting by TinyPic

Ne LoLiM

-ŠkoLu
-GluPane
-PedeRe
-MagnuMa
-uČiT
-kiŠu
-uMišLjeNe
-SebiČne
-NepriJateLjsKi rasPoloŽene
-NepRijaTeLje
-DosaDu
-ZeleNu HraNu
-veĆinu pOvrĆa

Image and video hosting by TinyPic

LinkiChi



-->EwChy
-->TeyChy
-->ToNkiSSa
-->JaGodiCa DiZzeWi
-->R0yaL DiZzeWi
-->MilChy
-->Ja & MaJa
-->Ja & MilChy
-->Ja & FranCisKa

One CooL sonG.°°

Free Music

Free Music



Free Music


PicS


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic









NoFi PosT


Hey peoplovi....
Kako ste mi vi? Evo moj život kreće nabolje.... :D Imam dvi teme za ovaj post pa ću obe ispucat... Mislim da će ovaj post bit malo duuuuuži... HeHe...


OpuZensKo LitO


Eto, vidi se, počelo je opuzensko lito....Dosad je meni najbolja bila Opuzenska luda noć koja je bila sinoć. Ja sam bila vani sa sestron, Evon, Teon, Majon i Lauron... Kojima ovim putem upućujem poseban pozdrav... [o0o0o] Što se mene tiče, super smo se proveli gledajući netjecanje u jedenju manistre i dinja, natjecanje u ispijanju piva, pivanje gosta iznenađenja i klape Šal [xD], potezanje konopa, skakanje u vrićama i utrku na ''kenjcima''....[LoL]
Meni je utrka na ''kenjcima'' bila njabolja zato što su se tu jadni ljudi namučili sa onim povezima na očima probijajući balone [xD] ček, ček, nisan gotova... s vodon! [e sad xD]
Ako ništa ja san se vanka lipo naila i napila [ne srdela, nego soka i pizze], pa je meni svejedno bilo suuuuper.... A tu započinje i nova tema.......=]


My Lo0o0ov3


A šta bi život bia bez ljubavi? Ova mi je rečenica non-stop na pameti... Znate sve prijateljice koje vam govore svoje ljubavne tajne i tuguju za onima koji su prezgodni i nemogu ih imat? E pa meni treba neko kome ću se supermegaextragiga izjadat uz tugu za jedim super dečkom, kojeg, nažalost, nemogu imat :'( Ne brinite se vi previše za mene, ne primam ljude na audiciju, vratit će se meni Tonka pa ćemo nas dvi pričat o našim ljubavima....=)
Određeni ljudi ko što je Tonka i Maja znaju o kome se radi i molim ih da ne govore baš jer ako on sazna, ispast ću budala, GARANT, vidit ćemo mi o tome.... Jer ipak počinju dolazit lipi ljudi u Opuzen...HeHe ;P... Vidit ćemo mi ko će nakraju lita ostat moj simpa...Prominit će se to jedno samo tisuću puta..HeHe...

Image and video hosting by TinyPic

Kad bi se bar moglo ovo dogodit:
Image and video hosting by TinyPic
Ahh... Wonderfull Love.....<3


PomaLo Mi Se oDuŽia pOsT...



Eto vidi se da mi se post pomalo odužia pa idem polako... Pozz svima koji mi komentiraju, molim vas, možete i malo više nego devet ko u prošlom postu... :( Možete malo komentirat i post i blog, neš novo što se nađe ili tako, a ne samo napisat da na vašem blogu ima nešto novo i bye bye...Mislim onoooo, ja se za vas jako često trudim istrošit prste u kommovima... And wish me luck for my Love.....<3cerek<3cerek<3


|nedjelja, 19.07.2009., 15:49|

|54| coments.| Print| #






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.