08.04.2008. u 00:00

boro, sretan rođendan*


nakon skoro 2 mjeseca, došlo je vrijeme za novi post :). rijetki ovaj blog uopće čitaju, al ne želim ga brisat, nek ostane :)
pa, boro... želim ti sretan 18. rođendan, i sve najbolje. dobro ga proslavi, a nek ti ova godina donese puno sreće, zdravlja, ljubavi, love, koncerata, auta itd...
i evo, obećala sam ti pokazati jednu pjesmu, pa čitaj... :)

Ko to ovde svira neke srecne pesme
s' kojim pravom nesrecu mi kvari
ja dosao sam tu da na miru patim
nece pesma promeniti stvari
Stariji za leto bicu bas u ponoc
ide zivot ali staje srce
ne tesite me, gorko vino dajte
gorko vino za nas sladokusce
Hej, tugo
Poklonite mi nju za rodjendan
ako ljubav moze da se kupi
il' ostavite me u suzama
navik'o sam necu da se ljutim
Poklonite mi nju za rodjendan
da je vidim makar ove noci
znam da losa je i neverna
al' poklonu se ne gleda u oci
Ko to ovde peva neke nezne reci
o ljubavi koja vecno traje
bolje mu je da zauvek ucuti
nesrecnome savet se ne daje
Stariji za leto bicu bas u ponoc
ide zivot ali staje srce
ne tesite me, gorko vino dajte
gorko vino za nas sladokusce


pozz svima :)

smile* (0) | p* | # | da/ne

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



* o blogu...

zasto hepi_brzdej?
*zato jer je meni ubrzo rođendan, i to je glavni razlog ponovnog otvaranja bloga, kao i pisanja (pitanje je koliko ce me ta potreba jos drzati...)
*zato jer svakoga dana mnogo ljudi sirom svijeta ima rođendan, i ovim ga blogom cestitam svima na njihov dan
*zato jer bi mi bilo drago da svatko tko svrati na ovaj blog na svoj rođendan, ostavi komentar kako bih mogla dodati taj datum u box :)

* linkovi

bljog
udruga pozitivnih misli, blog na koji svratim kad mi je potrebna lijepa rijec :)
hepi brzdej... stranica na kojoj cete nac svasta za nekom cestitati rođendan :)

* rođendani

gera ~ 18.01.
sindi ~ 14.02.
hrki ~ 11.04.
plavusha u dusi (: ~ 29.04.
teo ~ 18.05.
sis ~ 06.07.
dixi ~15.08.
simpaa ~ 19.08.
darko ~ 25.08.
ja ~ 27.10.
boskica ~ 05.11.
jure ~ 19.11.

* nesto

... proslava rođendana je stari običaj koji seže daleko u prošlost. onda ljudi nisu znali točan datum rođenja, već su vrijeme mjerili prateći mjesec i godišnja doba. pojava kalendara olakšala im je pamćenje i rođendani su postali posebni dani koje su bilježili na kalendaru *

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... postoje mnoga objašnjenja u vezi rođendanske torte. legenda kaže da su tradiciju započeli grci koji su tortu nosili po hramu u čast božici mjeseca artemidi [torta je simbolizirala puni mjesec] *

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... još jedna stvar koju vežemo uz torte jesu svjećice. njih su također prvi koristili grci, i opet u čast artemide, kada su ih poslagali po torti kako bi ona doista sličila na mjesec svojim sjajem *

Image Hosted by ImageShack.us


... japanski su klinci u prošlosti uvijek slavili rođendan 1.1., bez obzira na to kada im je pravi. srećom, taj se običaj promjenio :)

*credits

Design: Simpaa. <3
Pic &&etc: Deviantart.