nedjelja, 21.05.2006.

Rođendan, Eurosong, Liebing...

Pozdrav ekipa! Dugo nisam nešto pametno napiso… A nisam ni imala vremena. Ono… Morala sam kampirati u knjižnici zbog maturalnog rada. Imala sam takve fleševe da sam skroz isparila. Našla sam se u situaciji da mi je profa dva dana prije roka rekla da sam fuljala temu. Pa da se ubijem. Na kraju je ipak sve ok bilo. Eto, i to je prošlo. Sad još samo norijada u srijedu i ko živ ko mrtav. Anyway… Bio je Eurosong. Nije baš da sam ga gledala, ali kao i uvijek, imam i previše toga za komentirati. Isto tako je Maji bio rođendan u subotu (jučer) i naravno da i o tome imam za pričat. Ali polako. Ima vremena za sve. Nadam se da će mi Maja ustupiti fotke što prije, pa da mogu dočarati «ubijanje». U petak sam išla do Vadisa na Liebinga, ali ništa od toga i nije bilo. Nažalost, uhvatilo ga je nevrijeme pa lik nije mogao poletiti. Ali je zato bio Dundov. I da ne zaboravim, malo se s pločama igrao i Richpe Inn ili meni poznatiji kao kolega Perić padobranac iz susjedne emisije koji voli zajebavati ljude i okolinu. Eto, taj petak sam morala radit. Zapravo, kako do DJ nije moguće doći uzeti izjavu, trebalo je samo malo fotkati i ponešto o tome i napisati. Ali kao što sam već spomenula, Liebinga nije bilo. Za to vrijeme je na trgu Tereza prkosila kiši sa «Ni me stra» i ostalim narodnim popijevkama za gluhe i nagluhe osobe. Kišica je malo padala… mislim šta reći? Petak za pamćenje…

20:44 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>