Beyond dreams

nedjelja, 04.03.2007.

blissful day inside out

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

evo mene opet nakon dugo vremena... imala sam nekih razmišljanja da zatvorim blog, ali nakon toliko uloženog vremena ne mogu to napraviti. ma tako je to uvijek, čim se za nešto malo više potrudiš, odmah se za to vežeš i ne možeš bez toga više. lijepo je opet pisati novi post... vani sunce, ptičice cvrkuću, trava se zeleni....zovu me tratinčice...rofl..sretna sam. proljeće je! i još samo nekih 2 i po mjeseca do kraja škole...ma život je super!cerekod zadnjeg posta odrasla sam, sazrijla i promijenila se...aha da!!!naravno da nisam!!šalu na stranu, sve je po starom.nije se baš puno ništa promijenilo...ja sam still in love..cerekcerek i tako život ide, polako, pješke...a ja dišem sa osam plućnih krila. neki dan išla sam na trening i vidim ja na podu neki novčanik. i gledam ja tako i gleda on mene, ali nisam ga ni takla. baš sam se osjetila ko poštenjačina. ma tako je. uzor ovoj današnjoj posrnuloj mladeži...baš sam ponosna!!! naravno, kad sam se vraćala, nije ga više bilo. možda ga je neka dobra dušica vratila vlasniku. e da, trenutno jedem suhi kokos. baš je fin...hahha...njaminjami
i tako... evo to je sve od mene za danas, brzo ću se ja opet javit...volim vas sve puno, puno. i uživajte mi....nutcerek

Girly Myspace Layouts


04.03.2007. u 12:47 • 67 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Generate Your Own Glitter Graphics @ GlitterYourWay.com - Image hosted by ImageShack.us

Dobrodosli na moj blog...
Zovem se Kristina, imam 15 godina.Rođena sam 4.6.1991.I u horoskopu i podznaku sam Blizanac.
Živim u Puli, idem u jezičnu gimnaziju, 2. razred.Volim puno stvari, život,ljude, vedre boje,frendove, smijeh,sunce,
more, proljeće i jesen.Slušam sve pomalo, ovisno o raspoloženju otprilike sve osim punka i metala.I šećer na kraju: sretno sam zaljubljena.
Uživajte...cerek



KRISTINA
KKind
RRandy
IInventive
SShy
TTasty
IInnocent
NNeat
AArtistic


Myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us


malo sličica....


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Myspace Layouts




Myspace Layouts






Volim te

Volim tvoj smijeh
kad u oku, zlatni koralj imas
o, zar je grijeh
sto ponekad dok te gledam
zamisljam da te skidam

Sve je tako jednostavno
kao more, dan i noc
dok uz mene se privijas mazno
znam ljubav je to, ljubav je to

Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
i svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te

I kad me ne diras
kolas mi kroz vene
i kao neka plava rijeka, sva
strujis, strujis kroz mene


Myspace Layouts


Myspace Layouts




Myspace Layouts


Myspace Layouts



Zavedi me osmijehom kao zlatnim strunama
i kad bez rijeci budem ostao
to nazovi pobjedom, to nazovi kako znas

Zavedi me rijecima i ja cu budna sanjati
i poslije tako dugo trazenja sad znam da to si ti

Bit cu samo tvoja
moja radost i moj smijeh
sad znam da ima Boga
cim za me dosla si na svijet

Zavedi me osmijehom kao zlatnim strunama
i kad bez rijeci budem ostala
to nazovi pobjedom, to nazovi kako znas

Zavedi me rijecima i ja cu budan sanjati
i poslije tako dugo trazenja sad znam da to si ti

Budi samo moja
moja nada, dobra vijest
sad znam da ima Boga
cim za me dos'o si na svijet

Bit cu samo tvoja
moja radost i moj smijeh
sad znam da ima Boga
cim za me dos'o si na svijet
cim za me dosla si na svijet
cim za te dosla sam na svijet

Budi samo moja
moja nada, dobra vijest
sad znam da ima Boga
cim za me dosla si na svijet
cim za te dosla sam na svijet

Zavedi me osmijehom






image hosted by ImageVenue.com