Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com

< rujan, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Vrijedan pamćenja
Image Hosted by ImageShack.us
(1823.-1896.)


HHumorous
EExplosive
MMischievous
OSambuca Molinari=bombon

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi


RECEPT ZA BUREK
POTREBNO:
tijesto za savijacu
500 g mljevene junetine
1 glavica luka (kapule)
1 žlicica papra
sol
ulje

POTREBAN ALAT:
oklagija-za razvlačenje tjesta
naravno tepsija (okrugla)

NACIN PRIPREME:
Sitno isjeckani luk dobro izmiješajte
sa posoljenim i popaprenim mesom.
Tijesto razvucite u tanke kore,
poprskajte ih uljem te ravnomjerno
rasporedite smjesu i zavijte savijacu.
Stavite u zamašcenu tepsiju
i pecite u pecnici.







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kempa

20.09.2005., utorak

Dino Merlin

Image Hosted by ImageShack.us
Najbolji pjevač čitavog Balkana!


`MJESEČINA´
BILO JE LJETO. VRELA NOĆ.
SVIRAO STARI DOBRI ROCK&ROLL.
TI I JA, DVA MJESEČARA
DVA BAGREMA BIJELA TEK PROCVALA.
MJESEČINA, K'O DUKAT ON ŽUT,
TI DOVOLJNO MLADA
JA DOVOLJNO LUD.
MJESEČINA K'O DUKAT ON ŽUT
TI DOVOLJNO ŽELJNA
PRVI JE PUT.
SRCE U SRCU, RUKA U RUCI
KAO MORNARI U MIRNOJ LUCI
CRNA OKA DVA, DVA LOPOVA
SVE SU SA SOBOM I ODNIJELA
MJESEČINA...
NOĆ JE PLESALA U RITMU TIJELA
TVOJE NEMIRNE RUKE I POSTELJA BIJELA
LETE GODINE, I SRETAN IM PUT
AL ZAUVIJEK OSTAJE NAŠ PRVI PUT.
MJESEČINA, K'O DUKAT ON ŽUT
TI DOVOLJNO MLADA
JA DOVOLJNO LUD.
MJESEČINA, K'O DUKAT ON ŽUT
TI DOVOLJNO ŽELJNA
PRVI JE PUT!


Image Hosted by ImageShack.us


`VOJNIK SREĆE´

ako se zlo dogodi, ako me noćas pogodi
ja neću od smrti umrijeti, ja ću umrijeti od ljubavi
ja neću od smrti umrijeti, ja ću umrijeti od ljubavi

jer ja sam vojnik sreće, mene metak neće
možeš mi ubiti ljeto, al' živjet će proljeće

ako se zlo dogodi, ako me noćas pogodi
ti ne placi, na lice stavi smijeh
za ovaj grad nije umrijeti grijeh

pucaj ne možeš mi ništa, ja sam k'o svemir velik
pucaj iz topova trista, ovo je srce čelik

jer ja sam vojnik sreće, mene metak neće
možeš mi ubiti ljeto, al' živjet će proljeće

ako se zlo dogodi, ako me noćas pogodi
ti ne placi, na lice stavi smijeh
za ovaj grad nije umrijeti grijeh!


vojnik sreće i mjesečina,te su naj,prvo!


`DA JE TUGA SNIJEG´

ja ne znam gdje si ti
ja ne znam s kim si ti
u ovoj noći kad se sve
dijeli napola
osim bola

ja ne znam gdje si ti
i nikad neću saznati
da l' si nasla skloniste
kućicu i dvorište
života svog

eh, da je tuga snijeg *
da se do jutra otopi
mogao bih i ja konačno
kad oči zatvorim
da se ne umorim

eh da je tuga brijeg
pa da je vjetar ogoli
ja ne bih mogao ni tad
ko sto ne mogu ni sad
da te prebolim

daljine nisu to
sto se mom srcu činilo
kad je hudo mislilo
da je sasvim dovoljno
da ti čuje glas

daljine nisu to
sto se za dušu primilo
pusta su to polja nade
i barikade
između nas

eh, da je tuga snijeg...



ali ova, konkurencije nema:

NA TE MISLIM DUŠO

Srno moja opet zima je,
al su prošle dvije godine.
Otkad kiše peru prozore,
otkad tebe svojom ne zovem!
Nisam više onaj stari junak,
al sam veći još za tobom ludak.
`88. izvire,a naše duše se još nemire,
`88. izvire,ali tebe nema.
Nema zore,ni bijela danka,
Na te mislim dušo bez prestanka.
Nisam više onaj stari junak,
al sam veći još za tobom ludak.
`88. izvire,a naše duše se još nemire,
`88. izvire,a naše duše se još nemire.
Nema zore,ni bijela danka,
Na te mislim dušo bez prestanka.