Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Vrijedan pamćenja
Image Hosted by ImageShack.us
(1823.-1896.)


HHumorous
EExplosive
MMischievous
OSambuca Molinari=bombon

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi


RECEPT ZA BUREK
POTREBNO:
tijesto za savijacu
500 g mljevene junetine
1 glavica luka (kapule)
1 žlicica papra
sol
ulje

POTREBAN ALAT:
oklagija-za razvlačenje tjesta
naravno tepsija (okrugla)

NACIN PRIPREME:
Sitno isjeckani luk dobro izmiješajte
sa posoljenim i popaprenim mesom.
Tijesto razvucite u tanke kore,
poprskajte ih uljem te ravnomjerno
rasporedite smjesu i zavijte savijacu.
Stavite u zamašcenu tepsiju
i pecite u pecnici.







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kempa

04.08.2005., četvrtak

kiša,gužva,ja mokar

al sam pokiso juče!do kože jebote.ušo ja u raskrižje i počne kiša.ja ono mislim fora ajd.....kad udari pljusak! u pičku maternu,ko da sam se bacio u more,taki sam bio!kasnije se sklonim u neki restoran,al već je bilo kasno! al gužva i dalje piči.otišo ja da vidim stanje na cesti (po onom pljusku)....gužva i tam i onamo....šta č sad?kad ono kraj komandi od semafora na podu dvi kabanice....reko jebote irud,đe ste prije bile.dečki koji su prije bili tu na raskrižju su ih pustili.obuko ja kabanicu,uključio TRŽ (trepteće žuto) i unišo u akciju....u raskrižju lokva vode pas mater i deci,a ja imo one tanke pumice na nogama,isto ko da sam po plićaku hodo.auto prođe pokraj tebe,poprska te znaš kak samo e....ja se uživio TOTALNO!jedva čekam da opet pane kiša,jer sad sam dobio i ja svoju kabanicu! IDEŠ BEBA! živla PJM! aaaaaaaaaae!!!