Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Vrijedan pamćenja
Image Hosted by ImageShack.us
(1823.-1896.)


HHumorous
EExplosive
MMischievous
OSambuca Molinari=bombon

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Linkovi


RECEPT ZA BUREK
POTREBNO:
tijesto za savijacu
500 g mljevene junetine
1 glavica luka (kapule)
1 žlicica papra
sol
ulje

POTREBAN ALAT:
oklagija-za razvlačenje tjesta
naravno tepsija (okrugla)

NACIN PRIPREME:
Sitno isjeckani luk dobro izmiješajte
sa posoljenim i popaprenim mesom.
Tijesto razvucite u tanke kore,
poprskajte ih uljem te ravnomjerno
rasporedite smjesu i zavijte savijacu.
Stavite u zamašcenu tepsiju
i pecite u pecnici.







Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Kempa

18.07.2005., ponedjeljak

Sambuca Molinari "bombon"

ne znam šta konkretno da napišem,pa ću da napišem ovo.na slici vidite jednu predivnu flašu Sambuce Molinari.talijanskog je porjekla,a na našem ju je tržištu jako teško naći.ja sam u potrazi.kad sam to piće prvi put probo ja sam bio zadivljen.to je taki ugođaj kad to piješ,neopisiv osjećaj....kao bonbon,i to bronhi bonbom jebote!a tek kad je palite,e tad je ko vrući bronhi bonbon.
Image Hosted by ImageShack.us
ovaj frik na slici ju reklamira...kaka reklama,tako i piće!sve super,a najbolje kad ju piješ.ja mislim kad bi mi dali cjeli karton Sambuce...pojo bi i karton!Image Hosted by ImageShack.us
ali ne želim da piva ostane u sjeni....ipak je piva...piva,najbolja,najfinija,naj ovo,naj ono....piva dobra za bubrege!
moja top lista pivi:
1.Image Hosted by ImageShack.us
2.Image Hosted by ImageShack.us
3.Image Hosted by ImageShack.us
4.Image Hosted by ImageShack.us
5.socijala (piva koju smo pili na izletu u Rimu,nije loša,fino klizi,jako lagana)
6.Image Hosted by ImageShack.usBijeli medvjed (ruska piva,ćirilicom pisana,jaka ubi bože,ko da osjetiš teke vodke kad je piješ,9.2% vol.) (nju smo isto pili u Rimu na izletu) [našo sam samo sliku čepa]

eto ja započeo o Sambuci,a završio na pivi.pa eto bar nešt! aaaaae!