-->
< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

...

Linkovi

koliko me poznajes?
†Ekky†
Doris
Axlka

...o meni...

Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do World Domination!!!


Free Music

Free Music



Free Music

koji vam je najzgodniji decko sedmih razreda?
denis
ivan genda
borna
riki
mitrovic
sale
tomica
pollcode.com free polls


ime:Adriana
---->
razred:6.c (rules!!!)
---->
škola:OŠ Fran Franković,donja drenova,rijeka
---->
volim:Gunse!!!!,doorse,zeppeline,
zelenu boju,rukomet,formulu 1,hokej,lord of the rings,housa (serija),ljeto,moje
frendove,pećine,metal,gitare,
bubnjeve... a najviše moju simpatiju!!!!
---->
nevolim:rozu boju,britney,fufice iz naše škole,
narodnjake (fuuuj),pravilice,šminkerice,
kopiralice,folirantice... mogu tako do sutra...
---->
slušam:metal,rock-gunse,
zeppeline,
doorse,ac/dc,nirvanu.
---->
treniram:odbojku
---->
naj frendice:keera (pia),ekky (erna),
doris,kate...
---->
naj frendovi:deno,genda,saša,riki,
boki...
---->
to je to!

utorak, 24.07.2007.

...moja mala abeceda...

A-axl rose-moj naj pjevač
B-bicikla-totalni užitak
C-coca cola-ko je nevoli???
D-don’t cry-super pjesma gunsa
E-edinburg-naj grad
F-formula 1-moj naj sport
G-guns n’ roses-moj naj grupa
H-hamilton-vozač F1,navijam za njega XD
I-ika-naj hambići
J-jimi hendrix-virtuoz s gitarom
K-kaiser chiefs-suuper grupa
L-linija-bez nje nemogu živjet
LJ-ljubav-nešto lijepo…
M-more-obožavam ga
N-nick hodgson-presladak bubnjar iz kaiser chiefsa
neurokirurgija-želim postati neurokirurg (ili ti ga doktor za mozak)
NJ-ne znam…
O-otrovno-ja sam otrovna XD
P-prijatelji-nemožeš bez njih
R-ruby-super pjesma od kaiser chiefsa
S-sony ericson k610i-taj cu mob dobit za roćkas
Š-škola-užasna zgrada koja je poput pakla
T-tv-ovisna sam o njemu
U-uvod u anatomiju-naj serija na svijetu
V-volim te-najlijepša riječ
Z-zelena-naj boja
Ž-žuta-hamilton ima žutu kacigu i po tome ga mogu prepoznat XD



| - 13:20 - ...forever.... (234) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.