< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

svasta po malo....

Hmmm...
Kome se ne sviđa neka produži dalje...

Free Website Counters
Free Website Counters

users online

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

chat smijeh

Friđ
Broskaluda
Lil' bitch
Andy
Scorpiondreams
Fr3akinme
Blondušaaaa
Barbika
Iwa
Marta
Furka
Asparas

na koju slavnu osobu slicite

Dizajn

tincha
anja
darkwolfovi
SKUPY
deganegane
gadura
besplatnipredlosci
bahati
innathedesigner

Blood Hound Gang -...






***

Budi sretan što živiš,
jer život ti daje
priliku da voliš
i radiš, i zaigran promatraš nebo
i zvijezde

***

U srcu tvome
neka bude zapisano da
svaki je dan u godini
onaj najljepši.

***

"Kad pjesma završi i svi su otišli
u sobi mrak i mir, plešemo posljednji
reci da ja sam taj, da nije prekasno
poljubi me za kraj, i počni ponovo.

Kad tuga pokuca na našim vratima
u noć bez svitanja u sitnim satima
upali krijesnice u mojim očima
ko nade skrivene nasmij se za mene."

***

voljeti...nesto najljepse sto postoji na ovome svijetu...
samo ima jedan problem...
moras znati koga, kada i gdje...
jer, uvijek se moze pronaci nesto sto ce upropastiti taj savrseni osjecaj srece i pripadnosti...

***

postojalo je prije, a mozda postoji i poslije...ja zivim za ovo sada i ovdje...

***

...i want to kiss you like I always did...i don't want to forget your smile while we were together...i want to touch your face like it is the last time...i want to hug you harder and harder and never let you go...i want to be forever with you...till death do as apart...

***

i want you to kiss me like you always did...i want your lips, your hug, your sweet look, your eyes...
i want you...just you...nobody else...

***

Are you upset little friend? Have you been lying awake worrying? Well, don't worry...I'm here. The flood waters will recede, the famine will end, the sun will shine tomorrow, and I will always be here to take care of you.

***

...everyone I know goes away, in the end...

***

...don't leave me please, not you...i can't finde anyone like you...

***

''...Jednim osmjehom, ti puniš me
I daješ snagu mi da ustanem ujutro
Kada je vani mračan dan...

...Ulaziš mi u svijet kao vatromet
I daješ svemu neki smisao i ime...''

***

"Život je tragedija za čovijeka koji osjeća,a komedija za čovijeka koji misli"

***

"Život liči na neki grad sa ukrštenim krivudavim ulicama,po kojima hodamo svi,dok konačno ne dospijemo na tržnicu.

***

...i just wanna be an angel...is that too much? i don't think soo...

***

...muškarci su kao WC
ili su zauteti
ili posrani....

***

PRVOJ LJUBAVI
Još jedan prekrasan ljetni dan,
miris mora cvrkut ptica,
nasmijana lica.
Aja hodam tužna i sama,
jer tebe nema kraj mene više,
i zato sad u mojoj duši,
vladaju oluje, poplave i kiše.
Ljeto je
ali meni nije jer ON
nije pokraj
mene...

***

PRVI POLJUBAC
Sjećam se onog dana
kad si me u zagrljaj zvao.
Uz lagani dodir usana
prvi mi poljubac dao.

***

LJUBAV
Možeš mi srce slomiti,
možeš mi dušu prevariti,
ali mi nikad nećeš moći
zabraniti
da te VOLIM!!!!

***

DAR
Mogla bi ti darovati nebo
s razigranim oblacima
ispod trešnju otežalu plodovima
a na polju bijele tratinčice
i potok sred doline.
Ljubav bih zi mogla darovati
SAMO KAD BI HTIO.

***

OPROSTI
Oprosti
što sam ti zadala
toliko boli.
Oprosti
jer moje srce
ne može da te voli.

***

PROTIV MENE
Ljubav je protiv mene.
Na tvojoj je strani sva
TI ćeš bez mene lako
a kako ću bez tebe ja?

***

SAMA
Uvijek ću biti sama,
pjesmom ću tješiti
sebe,
drugog zavoljeti
neću
jer drugi ne sliči na
tebe.

***

ZABORAVIT ĆU TE
Jednog dana
prestat ću slušati vjetar
kako govori tvoje ime.
Neću te više čuti
u šumi granja,
ostat ćeš zaboravljen
u kutu nekog spomenara.
TI više nećeš dolaziti s
vjetrom,
ja više neću plakati s kišom.
JEDNOG DANA
ZABORAVIT ĆU TE.

***

KRAJ
Tako je teško,
gledati u sunce
a ne osječati
njegov sjaj
kako je teško
voljeti nekoga
a znati da je kraj.

***

RASTANAK
Da bi svijet bio ljepši,Bog je ljubav dao
a da ljubav boli, on to nije znao.
Najljepše je biti sretan i imati nekog pored sebe
a ja nemam nikoga osim sjećanja na tebe.
Jedan poljubac, jedan sastanak,
jedna suza i još jedan rastanak.

***

SAMA SAM
Sama sam.
Kao jedina zvijezda
na noćnom nebu.
Sama sam.
Bez tebe.
Bez ljubavi.

***

ŽIVOT
Život prolazi pored mene
moj život živi netko drugi
Ja živim život bez ičega
LJUBAV BEZ LJUBAVI,
SREĆU BEZ SREĆE,
TUGU BEZ TUGE.
Ja živim život bez tebe.

***

PREVARENA RUŽA
U ljubavi ubrana
u svome vrtu.

U ljubavi nježno poklonjena,
smeđe oći hladile se
plave oći žarile se.

U ljubavi usnuta.
U ljubavi PREVARENA RUŽA.

***
SMEĐIM PČIMA
Za jedne smeđe oći
stih posljedni pišem,
smiri se srce malo
na njih ne misli više!!

.........


Me,Myself and I

Image Hosted by ImageShack.us



....
to je i previse o meni
....
ako vas zanima jos pitajte
....





tekstovi pjesama

Faithless - Insomnia

I only smoke weed when I need to
And I need to get some rest
I confess, I burnt a hole in the mattress
Yes, yes, it was me, I plead guilty
And on the count of three I pull back the duvet
Make my way to the refrigerator
One dry potato inside, no lie
Not even bread, jam
When the light above my head went bam!
I can't sleep, something's all over me
Greasy, insomnia please release me
And let me dream about making mad love on the heath
Tearing off tights with my teeth
But there's no relief
I'm wide awake in my kitchen
It's dark and I'm lonely
Oh, if I could only get some sleep
Creeky noises make my skin creep
I need to get some sleep
I can't get no sleep....

Papa Roach - Last Resort

Cut my life into pieces
This is my last resort
Suffocation, no breathing
Don't give a fuck if I cut my arm bleeding

This is my last resort

Cut my life into pieces
I've reached my last resort
Suffocation, no breathing
Don't give a fuck if I cut my arm bleeding
Do you even care If I died bleeding?
Would it be wrong, would it be right
If I took my life tonight,
Chances are that I might
Mutilation out of sight
And I'm contemplating suicide

'Cause I'm losing my sight, losing my mind
Wish somebody would tell me I'm fine
Losing my sight, losing my mind,
Wish somebody would tell me I'm fine

I never realized I was spread too thin
Till it was too late and I was empty within
Hungry, feeding on chaos and living in sin
Downward spiral, where do I begin
It all started when I lost my mother
No love for myself and no love for another
Searching to find a love upon a higher level
Finding nothing but questions and devils

'Cause I'm losing my sight, losing my mind
Wish somebody would tell me I'm fine
Losing my sight, losing my mind,
Wish somebody would tell me I'm fine

Nothing's alright, nothing is fine
I'm running and I'm crying
I'm crying (x4)

I can't go on living this way

Cut my life into pieces
This is my last resort
Suffocation, no breathing
Don't give a fuck if I cut my arm bleeding
Would it be wrong, would it be right
If I took my life tonight,
Chances are that I might
Mutilation out of sight
And I'm contemplating suicide

'Cause I'm losing my sight, losing my mind
Wish somebody would tell me I'm fine
Losing my sight, losing my mind,
Wish somebody would tell me I'm fine

Nothing's alright, nothing is fine

I'm running and I'm crying

I can't go on living this way

Can't go on
Living this way
Nothing's al...right

My Immortal

I'm so tired of being here
Suppressed by all my childish fears
And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus:]
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resonating light
Now I'm bound by the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased away
All the sanity in me

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

[Chorus]

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along

[Chorus]

Simple Plan - Shut-up

There you go
You're always so right
It's all a big show
It's all about you
You think you know
What everyone needs
You always take time to criticize me
It seems like everyday
I make mistakes
I just can't get it right
It's like I'm the one you love to hate
But not today.

So shut up shut up shut up
Don't wanna hear it
Get out get out get out
Get out of my way
Step up step up step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

There you go
You never ask why
It's all a big lie
Whatever you do
You think you're special
But I know and I know and I know
And we know that you're not
You're always there to point
Out my mistakes
And shove them in my face
It's like I'm the one you love to hate
But not today.

So shut up shut up shut up
Don't wanna hear it
Get out get out get out
Get out of my way
Step off step off step off
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down
Shut up, shut up, shut up
Is gonna bring me down
Shut up, shut up, shut up
You'll never bring me down.

Don't tell me who I should be
Don't try to tell me what's right for me
Don't tell me what I should do
I don't wanna waste my time
Watch you fade away

So shut up shut up shut up
Don't wanna hear it
Get out get out get out
Get out of my way
Step up step up step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Is gonna bring me down

I don't wanna hear it
Get out get out
Get out of my way
Step up step up
You'll never stop me
Nothing you say today
Won't bring me down
Won't bring me down
Bring me down
Won't bring me down
Shut up shut up
shut up


nedjelja, 08.04.2007.

HAPPY EASTER

ey čombi...
SRETAN USKRS...
...

Image Hosted by ImageShack.us

by
...čOmBoLiNa...
BAY...
kiss

|Komentiraj 16| Printaj| #| *|

<< Arhiva >>