guitars&rock

srijeda, 18.07.2007.

Rock on!

...a da...novi post...kurac...ne jebite vi to...ionako ne pisem vise ovo sranje...niti necu...ali ipak sam nakon hm par mjeseci dosao posjetit ovo cudo...i vec odustajem...mislio sam da cu ovako ubit dosadu a ono kurac...jos na kraju moram razmisljat sta da pisem...a ma...uostalom nikog necu trazit da mi komentira ovu pizdariju pa cemo vidit dal uopce sta ko jebe ovaj blog...tako da ja nemam vise koji kurac pisati...i da...poruka svim mladima koji slusaju mjuzu...nije bitno sta slusate ili sta cete slusati samo je bitno da nadete ono sta volite i u cemu uzivate...inace ja se borim i trudim (i uvijek ocu) da rock zivi i ostane ziv mnogim generacijama poslije mene (i nas) i ne zelim vidjeti kako ce ga neko ili nesto iskorijeniti ili unistiti...makar ostao kao zadnji jebeni rocker na ovom jebenom planetu koji jos uvijek svira rock...tako da poruka svima koji slusaju rock i sve slicne stilove dobre mjuze...ROCK ON!...







18.07.2007. u 01:27 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

The mighty Angus Young (lead guitarist of AC/DC) with his SG

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...za ljubitelje G n R...

Sound like slash

...i opcenito...

911 tabs

...malo muzike koju sviram&slusam...

















<


acdc lyrics


a - z LYRICS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us