Image Hosted by ImageShack.us
....ja sam doma jeeee...... - LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS........... - Blog.hr

LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS...........

četvrtak, 30.08.2007.

....ja sam doma jeeee......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

hello ljudovi!!!wavekako ste mi sta radite!!!??ja sam vam odlicno!!!vratila sam se iz njemacke i sad sam doma i misliom da vise necu ic nigdje tu mi je naajljepsefinofinofino....bilo mi je super u njemackoj ali je doma najljepsethumbupthumbup....evo ja sam upoznala tipa koji zna viktora....kaze da je viktor u vezi..ah...a sta ces! nisam ni razocarana ni tuzna jer sam se ja opet zaljubilacerekhehe a sta ces!smijehjoj kako sam blesava...haha ja sam vam se zaljubila u savrsenog decka koji je tako dobar,pametan,sladak ma super mi je joj evo milion i vise pusanjemu!!!!!!!kisskisskisssmijeh....jedini mi je problem sto je dalekocrycrycrykaze da ce mozda doc u rijekufinonaughtycerek.....i sta da vam jos kazem napokon u svojoj sobi napokon sa svojimm psima i jednostavno ova dva dana su mi se tako proljepsala ja vam ne mogu opisat i sad cu moc opet se druzit sa svojom vanicomthumbupi napokon cu se vidjet sa beatom jer ju nisam dugo vidje i za 4 dana srednja skola novi prijatelji i ajme meni svasta jos!!!fino<--ja obozavam ovaj smile posto volim papat lizaljeke mmmm heehfino ljudi ja vas pozdravljam i cujemo se do sljedecg posta!!!!!!!!!kisskisskiss
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 11:13 - his (132) - infernal - majesty
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.