Image Hosted by ImageShack.us
ljubav...... - LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS........... - Blog.hr

LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS...........

srijeda, 22.08.2007.

ljubav......

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

kako nesto sto ljudi kazu divno,sjajno,predivno je ubiti tako tesko,tuzno,komplicirano!?nozasto kad kazu divno je biti zaljubljen a ubiti se zaljubis,patis za tom osobom,volis ju ful jako a ona naprimjer nije svijesna ili nezna?zasto ako je tako divna vecina ljudi place?tuguje i bude u bedu ful dugo?nekad je ljubav sjajna ako ti voljena osoba uzvrati ljubav ili se zaljubis u osobu koja i tebe voli!onda da divna je!...Photo Sharing and Video Hosting at Photobucketmoj jako dobar prijatelj je zaljubljen i to je tako predivno on je sjajan decko a ta cura je tako slijepa a zasto ako je ta ljubav divna zasto je on tuzan?....zasto se meni naprimjer svidja decko kojeg neznambangskojim nikad necu bit!?zasto?zaszo ja razmisljam o njemu a on ni neznacryPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

ljudi se uglavnom zaljubljuju u krive osobe u zabranjena srcanamcorPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
nismo mi krivi naravno!ja se nadam da cu kako mi je prijatelj rekao u srednjoj nac novu ljubav!i da ce bit neki decko koji ce mene zavoljet!cerekako bude tako ja cu bit najsretnije bice na svijetusretanPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
a mozda me sad neko voli nikad se neznarolleyesako da joj to je stravafino!!ljudi nemoj te mi bit tuzni!!!mora se pokusat skupit snaga i jednostavno bit strpljen jer ako je sudjeno vam bit snekom osobom doci ce i taj cas....meni se nesto otego hahahroflma ja imam tek 14 godina cijeli je zivot predamnom ali me fuuul zanima dali cu zavoljet neku osobu u srednjoj!!
ma svima nama ce se desit ljubav samo moramo cekat
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
ljudi puuno pusaaakisskissvolim vaa i svima puse a najvise pusa mojim prijateljima sa chata,vani,mojima iz rijeke nali,i maji,i punooo ljudi!!!kisskiss
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
pogledajte ovo super je!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
- 17:39 - his (178) - infernal - majesty
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.