Image Hosted by ImageShack.us
@_@ - LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS........... - Blog.hr

LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS...........

četvrtak, 16.08.2007.

@_@

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


super pjesma poem=)

Taproot_Poem - MyVideo

poisoncerek

Alice Cooper-Poison - MyVideo


evo ljudi moji tek toliko da se javimsmijehwave...ja sam se pofarbala u tamno crvenothumbupthumbup!!!!jeeeee haha...stavit cu vam sliku kad stignem=).....hvala vam na komentarima!!!!!!!!kisskiss=) a sta da kazem....ja sam dobro! uzivam! smokini tako....idem svukud zabavljam se,i jedva cekam srednju!!! a i malo se bojimnamcornamcora sta ces.....namcornamcorkako ste mi vi??jos nisam doznala na koji koncert idemheadbanggledala sam plakate ali su samo najave za 10,11,12 mjesec i to ono sto ne volim!us5,maroon5.... jedino sto sam vidjela a ovaj je mjesec:dreamtheather i neki mjesano rock koncert mozda je to!rolleyesali su mi rekli da je neka grupa koju volim a ja neznam kojanononoaaaaaaaaaaaaaaaaablablablablablablablablahahaha poludit cu!!!!!!!neznam sta da kazem......ajde pozdrav puuuuno pusa i bye byekisskisskisskisswavewavewavewave

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 11:15 - his (72) - infernal - majesty
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.