Image Hosted by ImageShack.us
....neznam - LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS........... - Blog.hr

LOVE IS A FUNERAL OF HEARTS...........

nedjelja, 12.08.2007.

....neznam

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



evo ja sam dosla u njemacku! evo pijem jutarnju kavicu sa tomom i billomdeadthumbuproflhehe da bar!!!!!!......jedva cekam sutrathumbupsutra idem u shpingnjaminjamijoj novi bedjevi,roba,i u moj omiljeni ducan gemini!!thumbupajme....a ovih dana!,zoo,svaben park,i ako ima koji dobar koncert,prosle godine kad sam bila sam propustila koncert od himaheadbangmadburninmadbangpuknucuburninmadmadheadbangja kad sam vidjela plakat oni su vec bili to je za ubit se kako sam glupanononojebiga.....bas me zanima tko je sad....:.....ajme ovih 15 dana cu se zabavit uf!smokinsve cu vam javit i stavit slikethumbupnamcorhehe....neznam sta da kazem.....evo vam spotovi i chitamo se jos=)

ajde pozdravhrvatskahehe



- 11:13 - his (195) - infernal - majesty
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.